Mannfolk vs. kvinnfolk...

Bruker552mar

Forumet er livet
Er menn generelt mer egoistiske enn kvinner..?

Begrunn gjerne ditt svar i tråden... [;)]

nei det tror jeg ikke..

men jeg tror mange kvinner ser på menn som mer egoistiske enn dem.. (og omvendt)

ikke i mitt liv iallefall[;)]

Vanskelig spm.. kommer vel nokså an på type person, uten/med barn og uten/med kjæreste..

Så jeg stemte *vis resultat* istedet.. [8D]

Nei, tror det kommer mer ann på hvilken type person man er, ikke kjønn.

Det er flest som har STEMT ja, mens det er flest som har BEGRUNNET sitt nei.. Pussig [8|][:D]

er individuellt, kan ikke akkurat ta alle under en kam her nei. i mitt tilfelle er ikke menn det

jeg stemte nei.. fordi menn og kvinner tenker forskjellig og prioriterer forskjellig.. det har ingenting med å være egoistisk å gjøre, men mer med hvordan den andre parten oppfatter tenkemåte og prioriteringer hos den andre.

(Og det var jeg og darlingen enige om faktisk [:D])

Hmmm, fortsatt har mange fler stemt JA enn nei, men ingen begrunner det.?

SV: Mannfolk vs. kvinnfolk... - 30.05.2008 20:26:11
Ny melding
ORIGINAL: K@ro

Nei, tror det kommer mer ann på hvilken type person man er, ikke kjønn.

Bortsett fra at jeg ikke liker å generalisere, så tror jeg det ja.
JEg tror det har en del med oppdragelse å gjøre, at iallefall før ble kvinner i høyere grad oppdratt til å ta vcare på andre, enn menn.
Pluss jeg tror at det ligger mer i genene til kvinner..
Men, jeg liker ikke generalisere, tror det går vel så mye adre veien...

Kommer vel mer an på personen enn kjønnet[;)]

Nei, det tror jeg ikke. Men jeg tror nok en del menn er flinkere til å ta hensyn til seg selv og egne behov, mens en del kvinner setter andres behov foran sine egne. Her har vi begge litt å lære av hverandre.

Ja det tror jeg. Kvinner og menn er forskjellige, og jeg tror at kvinner som er skapt for å føde barn og født med morsfølelsen er generelt mindre selvopptatt enn menn. Ikke fordi menn nødvendigvis er egoister, men jeg tror kvinner er det i mindre grad.
Knotete forklart hva jeg mener, men håper noen forstår [;)]

Back
Topp