SanderSabine mamsen Forumet er livet 4 Okt 2005 #22 Skogstur!! To karer rusler gjennom skogen og støter plutselig på en mannevond bjørn. De løper for livet med bjørnen i hælene. Plutselig drar den ene fram et par joggesko fra ryggsekken og sparker av seg støvlene. - Tror du virkelig du klarer å løpe fra bjørnen om du bruker joggesko? peser den andre. - Jeg trenger ikke løpe fra bjørnen, det holder lenge at jeg løper fra deg! måtte bare komme med en jeg å!!!!!
Skogstur!! To karer rusler gjennom skogen og støter plutselig på en mannevond bjørn. De løper for livet med bjørnen i hælene. Plutselig drar den ene fram et par joggesko fra ryggsekken og sparker av seg støvlene. - Tror du virkelig du klarer å løpe fra bjørnen om du bruker joggesko? peser den andre. - Jeg trenger ikke løpe fra bjørnen, det holder lenge at jeg løper fra deg! måtte bare komme med en jeg å!!!!!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 5 Okt 2005 #23 Jeg synes latter-katta var ekkel jeg [&:] men det er kansje bare meg[8D]
Hege23 Glad i forumet 5 Okt 2005 #24 VELDIG MANGE BRA HER INNE. TAKKE ALLE SAMMEN FOR MORGEN LATTEREN :)