Mannfolk *riste på hodet*

[Hildemor]

Elsker forumet
Har begynt på videreutdanning, og imorgen er studiedag.. Så sier mannen når han legger seg nå da: "skal du noe imorgen?" "Nei, jeg skal bare lese og kanskje få gjort litt i huset. Skal bare prøve bunaden kl 2" "Okei, kommer du bort på jobb med noe mat kl 12 du da? Jeg gidder ikke å lage nå, og får ikke tid i morgen"[8|]

Får ikke tid!!? Stå opp litt tidligere da vel, eller gidd å gjør det nå... Djeses..er ikke mora hans altså, og han er da en voksen MANN ([8D]) som kan lage maten sin selv[:'(][:-]

mannfolk er og blir barn tror jeg! Min trakker utav klærene om kvelden. overalt i huset! Og jeg plukker opp etter han, dum som jeg er[&:]

Haha.. kjenner meg igjen i begge innleggene her... [8|][:D]

Skjønner du blir irritert da ja! [:'(]
Lurer på hva de tenker med noen ganger jeg...[8|]

Og ikke for å gni det inn eller noe...
Men jeg er så glad jeg er SINGEL!!![:D][:D]

hihi, en voksen mat [:D][:D]

Åh, hallo jeg må være trøtt [8D] sitter enda å ler av "voksen mat". sambo syns bare jeg er helt teit, og jeg skjønner han virkelig [8D][:D] dødsliiiiten [8D]

ORIGINAL: inamaria

Åh, hallo jeg må være trøtt [8D] sitter enda å ler av "voksen mat". sambo syns bare jeg er helt teit, og jeg skjønner han virkelig [8D][:D] dødsliiiiten [8D]

haha det så jeg ikke[:D][:D]

ORIGINAL: inamaria

Hadde jo sikkert vært koselig for han om du hadde kommet med det.. Mulig han bare vi vise deg frem litt til kolegaer? [;)]

Jeg har gjort det flere ganger før[:)] Men gjør det ikke på kommando,når han bare forventer at jeg skal gjøre det..ingen som lager eller kommer med mat til meg heller[8D] Hadde han spurt fint kunne jeg nok gjort det igjen[;)]

Vet faktisk om damer og som ikke kan reise bort, uten at de har laget mat til gubben som han kan varme opp. Er de borte lenge, lager de opp i fryseren...[8|] Hallo?!!! [:-] Da får gubben jammen meg bare daue ved kjøleskapet! [8D]

ORIGINAL: Mirus

Vet faktisk om damer og som ikke kan reise bort, uten at de har laget mat til gubben som han kan varme opp. Er de borte lenge, lager de opp i fryseren...[8|] Hallo?!!! [:-] Da får gubben jammen meg bare daue ved kjøleskapet! [8D]

Ja vet du hva..[:-] Min er faktisk veldig flink til å lage mat og, så han har ingen problemer med å få det til selv[:D]

ORIGINAL: Mirus

Hahahaha... Enig![8D]

Back
Topp