mannfolk om morgenen

nancy drew

Forumet er livet
forstår ikke hvorfor det skal være så himla vannskelig for sambo å greie å gjøre morgenrutiner selv slik at de kommer seg ut tidsnok. Blir alltid krig pga han er morgengretten og gidder ikke høre etter hva småen sier, også låser småen seg helt... å stå opp tidsnok til at småen kan gjøre det meste selv greier han heller ikke. Ender alltid med at jeg må gjøre småen klar og få i han mat osv mens sambo bare tar seg selv... og er jeg ikke hjemme, kommer de forseint.... slår ikke feil[:'(]

Ser for meg at sånn kan det bli her.
Ser egentlig for meg at når pappa-permen kommer, står han ikke opp engang. Å jeg må ta snuppa fra mårran av om jeg starter senere.... [&o]

Får han ikke advarsel for å komme for sent da?

Han får begynne å legge seg kl 9 om kvelden så er han uthvilt nok om morgenen. Er han ikke voksen da? Jeg hadde stengt døra å latt han gjøre som han vil å komme for sent til han får advarsel.

Bror min kom for sent på skolen (hver dag), og mamma fikk beskjed om at skjedde det flere ganger så måtte han komme kl 7 om morgenen[:-]

nei ikke noe advarsel fra jobb, er ikke snakk om mange min + jeg jobber 60% turnus (men er i nuet sm) så er ikke så mange dager det gjelder. men alltid stress og sur unge osv osv

Hadde sagt at han sku fan meg bare skjerpe seg!
En voksen mann skal klare å komme seg opp om morgonen,  og ikke la sitt piss humør gå utover barna!
Makan!

Spark han ut av senga om morgenen da vel, gjerne 30 min før du står opp å, slik at han våkner.

Voksen mann det der ja[8|]

ORIGINAL: Zera

Hadde sagt at han sku fan meg bare skjerpe seg!
En voksen mann skal klare å komme seg opp om morgonen,  og ikke la sitt piss humør gå utover barna!
Makan!

Enig

Back
Topp