Mannfolk og tomflasker:P

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Når jeg og snuppa lå på sykehuset nå, så sendte jeg med samboer'n et par brukte flasker vi hadde liggende i stelleveska, sånn at han kunne vaske og koke dem til vi kom hjem... Og da hadde han tenkt at han skulle være litt grei og koke pumpeutstyret mitt i samme slengen , for det hadde jeg bare gått fra i farta[8D] Ålreit det, men gjett hva han hadde klart? Å smelte pumpeslangen min[8D] Haha... I mikrosterilisatoren av alle ting[8|] Burde jo ikke være mulig... Jeg har hatt den inni der mange ganger jeg, og det har nå gått bra da[8D] Lurer på om han gjorde det med vilje for å slippe unna flaskevaskinga i framtida?[:-] I såfall så funka det, for kjenner jeg er litt skeptisk til å slippe han borti det flere ganger[8D] Hehehe...

Haha! Ja, det er typisk det i grunn..
Jeg skulle få gubben her til å pakke ned malt, mme, bleier osv.. og gjett hva som hadde skjedd når vi kom frem?
Malt over ALLE klærne, bleiene.. you name it. Han hadde selvsagt ikke sjekka om lokket satt ordentlig på! Hihi!
Stakkars mannen min, ble  ganske så flau og lei seg! :P Så fra da har jeg pakket ned tingene selv! [:D]

Hehehe, dem gjør jo sikkert så godt dem kan stakkar[:D] Kan vel ikke noe for at dem er litt håpløse[8D] Ikke bestandig hvertfall[;)] Hehe...

Hehe, nei, de prøver vel så godt de kan ja :P Selv om det kanskje ikke virker sånn.
Fytti rakkern så mange ganger jeg må ha gjort ting om igjen. Hehe.. men jeg syns dem er søte jeg =D

Eldorado: hadde gubben min klart å gjere noke sånt hadde han skylda på meg "må no for pokker sette på plass låket skikkelig" :P ;P 

ORIGINAL: sorciere_

Eldorado: hadde gubben min klart å gjere noke sånt hadde han skylda på meg "må no for pokker sette på plass låket skikkelig" :P ;P 

Haha, samme her.. Han gjør iallefall ingenting galt! [8D]

ORIGINAL: Trone

Tror de gjøre det med vilje inni mellom også jeg ;) ;) he he eh!! Utspekulerte vesner ;)

signerer den...
her kommer vi oss fortere ut døren når eg og ungene ska ut alene enn når vi alle ska ut... då kler eg ungene og meg selv og pakker me deg eg ska ha[:D][:D]

Back
Topp