Mannfolk + mobilbruk!

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Er mennene deres flink til å bruke mobilen?!

Min er helt umulig. Sjelden han svarer når JEG ringer eller JEG sender melding. MEN, når det er noen andre som ringer eller sender melding - er det ingen problem :)

ORIGINAL: Kattekvinnen

Det ville jeg nok ha ansett som et problem...

Ja, det begynner å bli et problem nå gitt!

Han tar som regel alltid tlf, men sier som regel "ringer deg om 2 min". Også kan det gå flere timer før jeg hører noe[:D]

Jada. Det renner ikke inn meldinger ustanselig, men han ringer til meg hver dag. Og vi snakker MYE på msn, hver eneste dag. Han svarer på meldingene jeg sender, og sender en del meldinger på eget initiativ.. [:)]

Han har en jobb som gjør at han er borte 50% av tida (3 uker av/på), så det blir jo kanskje litt annerledes..

Det at han ikke svarer på mld dine er ikke bra, og kombinert med at han konsekvent svarer på andre meldinger hadde gjort meg gaaaanske sint..

ORIGINAL: lnie

Oh, sånn husker jeg sambo var de første månedene også. Jeg kunne sende melding og det tok en evighet før jeg fikk svar, eller så fikk jeg ikke svar. Men da jeg var med han så tok det ikke et sekund før mobilen var oppe da han fikk melding eller det ringte og svarte uansett hva han gjorde. Hadde jo ikke vært så ille om han brukte lang tid på å svare på meldingene mine, hvis det ikke hadde vært for at han svarte så fort og var alltid på vakt med mobilen når han var med meg. Menmen, det gikk seg til og det er glemt :P Men det begynte å gå meg på nervene. :|

Ja, det irriterer meg GRØNN!!

det er litt dårlig gjort av han synes jeg ja!
snakk med han du [:)]

Nå er det sjelden jeg ringer han i løpet av en arbeidsdag, må liksom være noe spesielt/viktig jeg vil [;)]
Han svarer alltid når jeg ringer, med mindre han er opptatt, da ringer han opp igjen.
Meldinger svarer han også på, men det kan ta ganske lang tid da, så derfor ringer jeg stort sett bestandig når det er noe jeg vil [:)]

Back
Topp