Mannfolk lukter

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Jeg har et kjempe problem med manneparfymer og deodoranter/dusjsåper. Alt lukter så vannvittig vondt. Det vrenger seg i magen. På butikken idag måtte jeg puste med munnen i kassen pga diverse parfymer. Damelukter går greit. Jeg sliter med å være for nær samboeren min pga dette. Kan godt lukte på søppel og kloakk. Men manneparfyme er helt forferdelig. Er det andre som er like rare som meg?? Vet det er et par stykk her :D

Å jada :P løsningen ble at jeg kjøpte deodorant til mannen :P en som jeg kan tåle å lukte på ;)

Jeg elsker den lukta, så mye at samboer må ta på seg deo og parfyme før vi legger oss :p så her er det omvendt.. haha

Jeg orker ikke min egen parfyme, så bruker bare deo. Vanligvis bruker jeg en parfymeserie som heter "Clean" og denne er i utgangspunktet ganske nøytral og mild :)

Jeg orker ikke min egen parfyme, så bruker bare deo. Vanligvis bruker jeg en parfymeserie som heter "Clean" og denne er i utgangspunktet ganske nøytral og mild :)
Jeg sliter litt med min egen parfyme og. Men det er fordi jeg fikk den til jul i den mest kvalme perioden av svangerskapet. Det blir for det meste bare deo her og :)

Samme her. Har brukt parfyme kanskje en håndfull ganer siden jeg ble gravid, men nå går det til og med i luktfri deo :o

Vi har funnet ut hvilke jeg takler og ikke så han styrer unna de som jeg ELSKER som ikke gravid, for de tåler jeg IKKE nå :(
Jeg tåler få dufter av noe som helst nå mann/dame og mange forskjellige vaskemiddel er nei nei.
Nå som jeg har nådd 20+4 brekker/spyr jeg ikke så fort av folk i butikken, men jeg må komme meg unna fort hehe

Back
Topp