mannfolk+ klær=..

*Lm81*

Andre møte med forumet
ROOOT!!!!!

Hjelpes hvor mange syke plasser jeg finner klærne til sambo! liksom sokker åveralt!,hakke peiling på om hva eller hvilken av arbeidsklærne som skal/skal ikke til vask..HJELPES alså..! hehe evi rot i klærne..og blir liksom ikke bedre når jeg ser at sønnen min er akkurat likens! åå så kommer det en til gutt i familien[8|]..noe som sier meg at jeg skal skaffe meg ryddehjelp til klærne om et par år [:D][8D]

Slik er det her også!!!
Finner både sambo og guttenes klær over alt...

Blir litt overgitt innimellom...[8|]

FINNER KLÆRENE TIL MANNEN OG UNGENE OVER ALT!!
blir sprø til tider....
enda eg har eit perfekt sorterings system[8|]

Hehe samme her![:)] Han har en tendens til å ikke ville legge klærne i skuffene i skapet, men han slenger de på gulvet inni skyvedørs-garderoben istede!
Men da jeg satte opp kurvsystemet til lille-tøtta lagde jeg merkelapper slik at det skulle bli mer system. Da lagde jeg likså godt merkelapper til samboer også[:D]

Denne signerer jeg! Enda jeg har en mann som hater rot (hadde et inlegg om det tidligere) Men akkurat disse klærne ligger strødd alle mulige plasser, og en slager er sokker i sofan! [8D]

Jaaaa....umulig. Min henger i fra seg overalt!! På kjøkkenskap og sant....argh!

ORIGINAL: jcma

FINNER KLÆRENE TIL MANNEN OG UNGENE OVER ALT!!
blir sprø til tider....
enda eg har eit perfekt sorterings system[8|]

hehe samme her:) har sakt at jeg skal kjøpe tøykurv til alle rommene snart, siden ingenting havner i skittentøyskurven på badet uansett hehe[:)]

ORIGINAL: lykkelige meg

Denne signerer jeg! Enda jeg har en mann som hater rot (hadde et inlegg om det tidligere) Men akkurat disse klærne ligger strødd alle mulige plasser, og en slager er sokker i sofan! [8D]

hehe ja kan man SKJØNNE det!???[:D][:D]

mannen klaga over at han ikkje hadde sokker,vi må kjøpe nye....
fant sokker for eit helt år under senga[:-]

hehehe[:D][:D] å gått å se at man ikke er alene med det "manne-problemet"!
Tror det er en sånn skikkelig manneting det derre, dem lurer på hvorfor det skjeldent er demmers klær som er rene..hmmm heheh

det var et veldig bra hjertesukk!!![:D] av og til hjelper det å høre at andre har det på samme måte.... klær her og klær der føler jeg....etter at jeg ble sykmeldt så starter hver dag med å samle sammen klær...[:D]

haha, her er det nesten omvendt. legger jeg gensern min i sofan tar han helt av [:D] eller om jeg henger jakka over en stol i stedet for i gangen [:D] 

Back
Topp