Mannfolk altså!

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg er syk, og begge ungene er syke, pluss at vi har en vilter valp!
Mannen var så snill og blei hjemme fra jobb i går, så jeg kunne få sovet og slappet av etter å ha vært mye våken om natten pga syke unger.
Jeg tror jeg har hals betennelse og lungebetennelse[:(] Må vel ta meg en tur til legen i dag..
Mannen min skulle være hjemme i dag også, og han har begynt å hoste litt..
SÅ, hvem står opp her med ungene, og hvem ligger i senga å snorker??! Joda... Mannen...
Når mannfolk hoster èn gang, så ligger de for døden liksom[8D]
Mens vi jenter faktisk ER syke, når vi er syke!

Jaaa, kjenner til den!!! [8D] Dem er jo litt søte og jeg må le litt, men kjenner at jeg langt inni meg selv blir LITT irritert også [&:][8D]

That's life.

Lurer på åssen mannfolka hadde blitt hvis de hadde blødd i ei hel uke jeg[:-]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

That's life.

Haha, ja, lurer jeg på å!
Er første gangen han er hjemme mens jeg er syk, så jeg tenkte at det blei luksus.. Men sånn blei det ikke[8D]

Å hærlighet, hoster han[:-] Ring lege, politi, sykebil og brannvesnet. Han har fått den livsfarlige manneforkjølelsen... Du er vel klar over at han kan dø av den, i værtfall ifølge samboeren [8D]

Nei sender en godbedringsklem til deg snuppa [:)]

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: ~Mummimamma~

That's life.

Haha, ja, lurer jeg på å!
Er første gangen han er hjemme mens jeg er syk, så jeg tenkte at det blei luksus.. Men sånn blei det ikke[8D]

Blir sjelden slik man har tenkt gitt...
Istedenfor å få "fri" fikk du ett ekstra barn å ta vare på[8D]

God bedring til deg da[:D]

hahaha[;)]

men du må vertfall ha masse go bedring,snuppa![:D]
håpa du blir friske snart!

Hadde dytta han ut av senga og be han for i he****** om å ta seg av deg og unga...Nå er det han tur til å varte opp...[8D]

Men skjønner den altså...

Masse goood bedring til deg og små snuppene...

hihi.. hørtes kjent ut det der ja [8D] Heldigvis så er vi lite sye i vår familie, men de gangene det er noe så er det utrolig hvor lenge det henger i til mannen. Jeg har ofte vært frisk i flere dager før han klarer å kare seg opp av senga [8D]

ORIGINAL: Civena

hahaha[;)]

men du må vertfall ha masse go bedring,snuppa![:D]
håpa du blir friske snart!

Tusen takk! Kan hvertfall sette meg ned å hekle med god samvittighet uten å måtte tenke så mye på husarbeid[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Hadde dytta han ut av senga og be han for i he****** om å ta seg av deg og unga...Nå er det han tur til å varte opp...[8D]

Hehe tror jeg at jeg også hadde gjort [8D] Er jo glad i mannen min og vil gjerne være der for han når han er syk, men når vi er syke samtidig, hvorfor er det da en selvfølge at det er mannen som skal hvile og slappe av?? hvorfor er det en selvfølge at vi damer skal ta oss av unger og hus?? [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: *MaCa*

Hehe tror jeg at jeg også hadde gjort [8D] Er jo glad i mannen min og vil gjerne være der for han når han er syk, men når vi er syke samtidig, hvorfor er det da en selvfølge at det er mannen som skal hvile og slappe av?? hvorfor er det en selvfølge at vi damer skal ta oss av unger og hus?? [8D]

Godt spm! Han hoster litt, mens jeg ligger med feber ++ Men mannen er jo alltid sykest[8D]

Back
Topp