Mannesyken...

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Flere som har menn som lider av mannesyken når det er de er syke eller har vondt?
Merker jeg er ubeskrivelig lei sutring og huffing for hver minste ting. Den siste uka har jeg eldstemann vært forkjølet med vond hoste. Nå er det mannen sin tur...hjelpe meg hvor ille hans forkjølelse er!!
Heldigvis så innser han det selv, men virker som han ikke klarer å la vær når han har vondt eller er syk... Enda godt han ikke er gravid...
Hormonell? Jeg? Neida...:-)

hahaha joda flere som ett sytete mannfolk.... min var så full av ymse vondter at jeg tilslutt ba han legge seg inn på aldershjemmet her så han kunne sitte og utveksle vondter med de gamle damene der... Han ga seg for en stund da ;)

Her i huset er det helt ekstremt når han er syk! Da er han døden nær! Jeg sender han i seng så jeg slipper å høre på han ;)

Jaaaa, herregud! Blir gal her hjemme! Første uka fikk han magesyre problemer og var en del kvalm- han ble så preget av dette og kunne ikke gjøre noenting!(jeg sliter med dette til daglig). Nå har har fått en kraftig hoste som spesielt kommer ved anstrengelse. Så han er sykemeldt enda en uke og gjør ingenting, skulle tro han var alvorlig syk.

Selv er jeg kronisk syk og han må ta seg mye av praktiske ting vanligvis, så jeg viser han ikke at jeg syns at han overdriver. Han fortjener jo å ta det med ro og ta vare på seg selv! Men blir litt gal av å gå hjemme sammen med han akkurat nå...haha

Back
Topp