Mannesyke..

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Var så glad for at jeg endelig fikk være med min kjære på jobb/bo i forsvarsleil. (jobber noen timer unna og kun hjemme i helgen).
Sett frem til å bli tatt litt vare på endelig, siden jeg er alene ellers.

Så ble han syk i går. Forkjøla. Det er greit, men den mannesyka i tillegg, eeh sliter litt med den tålmodigheten der. :-p Sliter generelt med å sove om nettene. Måtte i natt gå ut i bilen å hente smertestillende, hente vann 7 ganger..Vært oppe hele natt. Tillegg til livredd for å bli smitta. Måtte klappe han, eller pjuske sånn at han fikk sove haha!

// Noen tips mot forkjølelse? Er det farlig hvis jeg blir det nå? Er jo litt forsent nå å forhindre det.//

(Merker at jeg trenger å bli litt tatt vare på..Derfor blir det så slitsomt. .)

Det må vell egentlig bare gå sin gang, så mest mulig vann er vell lurt. Ellers tenker jeg at kosttilskudd kan hjelpe, selv om det ikke korter ned "sykdomsforløpet".:p

Forskjølelse er ikke farlig. Men drikk masse, (appelsinjucie er ikke dumt, får med litt c- vitamin på kjøpet.. og varm te, vist dere liker det.)
Sov og hvil nok begge to. Da går det fortere over!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha herregud mannfolk! Man blir jo syk av å bare være i hus med syke mannfolk :P

Huff jeg har ingen tips til deg dessverre, bare smil pent og gi ham smertestillende og vann og drit i resten :P Om du blir forkjøla så er det ikke farlig, er vel verre om du er litt syk og pjusk og må føde i tillegg, da er man gjerne sliten fra før..

Masse lykke til med den stakkars, stakkars syke mannen, og deg selv!

Hehe, kjenner til denne, bare at jeg trodde ikke på at han var så syk som han skulle ha det til, det fikk jeg svi for noen dager etter når jeg selv ble sengeliggende i tre dager med feber og det som hører med :P
Drakk mye vann og te, lagde også "min" egen mix som jeg syns funker godt mot vond hals og hoste der du koker opp vann med sitron, ingefær og honning oppi :)

Takk for svar :D Puuh, bra å høre at det ikke er så farlig å bli litt forkjøla nå. Blitt litt snufsete, men ellers ser det ut som at jeg slipper unna :) Ser ut som mannen i huset også er på bedringens vei, haha. Tilbake på jobb nå, så han satt vell pris på å bli litt dulla med hehe. Veldig fornøyd og blid mann i allefall da vi la oss i går!

Back
Topp