Aldri hørt om. :ONope.![]()
Tror jeg må lese meg litt opp på emnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om. :ONope.![]()
Det kan åpne opp for en helt ny verdenAldri hørt om. :O
Tror jeg må lese meg litt opp på emnet.![]()
Det kan åpne opp for en helt ny verden![]()
Nei om man bare gyver løs uten forberedelser så er det vondt og nærmest traumatiserende!Skjønner det er mye jeg har gått glipp av her jamen som nevnt over her så er det vel en del av greia å gjøre det riktig med oppvarming osv først, er ikke bare å kjøre på vil jeg tro
![]()
Tror jeg får holde meg unna den type utforsking siden jeg bare har halve endetarmen igjen etter fødselsskaden med eldstemannNei om man bare gyver løs uten forberedelser så er det vondt og nærmest traumatiserende!Men det er veldig mye tabu rundt det temaet som ikke er "rettferdig", kan man si
![]()
Da ville jeg kanskje ikke gjort for mye ut av det nei :-/ Men kan jo kanskje teste ut med litt leker og slikt da..?Tror jeg får holde meg unna den type utforsking siden jeg bare har halve endetarmen igjen etter fødselsskaden med eldstemann![]()
For ser ikke for meg at jeg er like tøyelig der bak :-o
Njæ, har ikke det store behovet ;-)Da ville jeg kanskje ikke gjort for mye ut av det nei :-/ Men kan jo kanskje teste ut med litt leker og slikt da..?
Da er det ikke noe poeng i å pushe seg neiNjæ, har ikke det store behovet ;-)
Akkurat det området er blitt litt spesielt for meg etter to operasjoner der nede gitt....
Så får holde oss til det "vanlige" området ;-)
Jøss. Det er ikke ofte de er så gira på det selv!!Anal sex kan jo være veldig godt. Har i perioder hatt mye av dethehe. Ikke i det siste da mannen ikke er så fiksert på mitt rumpehull
hans derimot der er han mer på. Har tatt han med strap on for å si det slik :-D hehe
Ja hva er greia? Skal alltid prøve å blande inn baken. Skjer ikke!Merkelig hvor opptatte menn er av analsexhva er greia liksom... Min mann er også slik men for å være ærlig så føles det litt feil å gjøre det kunn for å glede han
![]()