mannens sexfantasi ??

Det kan åpne opp for en helt ny verden :-P

Skjønner det er mye jeg har gått glipp av her ja :p men som nevnt over her så er det vel en del av greia å gjøre det riktig med oppvarming osv først, er ikke bare å kjøre på vil jeg tro :(

Skjønner det er mye jeg har gått glipp av her ja :p men som nevnt over her så er det vel en del av greia å gjøre det riktig med oppvarming osv først, er ikke bare å kjøre på vil jeg tro :(
Nei om man bare gyver løs uten forberedelser så er det vondt og nærmest traumatiserende! :-P Men det er veldig mye tabu rundt det temaet som ikke er "rettferdig", kan man si :-)

Nei om man bare gyver løs uten forberedelser så er det vondt og nærmest traumatiserende! :-P Men det er veldig mye tabu rundt det temaet som ikke er "rettferdig", kan man si :-)
Tror jeg får holde meg unna den type utforsking siden jeg bare har halve endetarmen igjen etter fødselsskaden med eldstemann :-P
For ser ikke for meg at jeg er like tøyelig der bak :-o

Tror jeg får holde meg unna den type utforsking siden jeg bare har halve endetarmen igjen etter fødselsskaden med eldstemann :-P
For ser ikke for meg at jeg er like tøyelig der bak :-o
Da ville jeg kanskje ikke gjort for mye ut av det nei :-/ Men kan jo kanskje teste ut med litt leker og slikt da..?

Da ville jeg kanskje ikke gjort for mye ut av det nei :-/ Men kan jo kanskje teste ut med litt leker og slikt da..?
Njæ, har ikke det store behovet ;-)

Akkurat det området er blitt litt spesielt for meg etter to operasjoner der nede gitt....
Så får holde oss til det "vanlige" området ;-)

Njæ, har ikke det store behovet ;-)

Akkurat det området er blitt litt spesielt for meg etter to operasjoner der nede gitt....
Så får holde oss til det "vanlige" området ;-)
Da er det ikke noe poeng i å pushe seg nei :)

Han får til stadighet sine oppfylt og mine er de samme så det er ikke mye kjedsomhet her :P

Anal sex kan jo være veldig godt. Har i perioder hatt mye av det :-P hehe. Ikke i det siste da mannen ikke er så fiksert på mitt rumpehull :-P hans derimot der er han mer på. Har tatt han med strap on for å si det slik :-D hehe
Jøss. Det er ikke ofte de er så gira på det selv!! :-P

Ikke alle er noe å gjøre xD

Mannen elsker analsex og for meg var det nasty helt til jeg fikk kjøpt en sånn spylerenser, med helt rent rompehull er analsex en drøm... Utrolig deilig! Og orgasmer er absolutt oppnåelig.. :)

Vi liker litt her og der, og jeg får orgasme uansett. Men det er normalt at man ikke får orgasme ved bare penetrering (for kvinner) så å stimulere klitoris er normalt for de fleste uansett foran eller bak.

Back
Topp