liten prins juni 17♥♥
Gift med forumet
Har dere noen gsng snakket om fantasiene hans? Og har dere oppfylt dem eller kunne dere tenkt dere å oppfylle dem ? Hva var fantasien ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har vel egentlig lyst til alt som går Ann å få til trur jeg, er jeg som er litt mer tilbakeholden. Analsex er vel det han maser mest om eller få slikke bak der, men det byr meg virkelig imot, så det skjer ikke. Han kjøpte en liten "plugg" til seg selv å ha på g-punktet sitt under sex, så lenge han holder den unna meg så må han få lov til å kose seg han![]()
Hehe nei si det! Det er det jeg tenker jeg også, så derfor blir det ikke noe avMerkelig hvor opptatte menn er av analsexhva er greia liksom... Min mann er også slik men for å være ærlig så føles det litt feil å gjøre det kunn for å glede han
![]()
Dumt å gjøre det kun for å glede han.Merkelig hvor opptatte menn er av analsexhva er greia liksom... Min mann er også slik men for å være ærlig så føles det litt feil å gjøre det kunn for å glede han
![]()
Hvordan er riktig måte?Dumt å gjøre det kun for å glede han.
Men lurer på om mange damer har misforstått analsex som noe som kun er godt for mannen. Her er det noe vi gjør ofte, rett og slett fordi jeg vil det.
Hvis man gjør det på riktig måte så er det definitivt verdt det![]()
Hvordan er riktig måte?
Det er vel litt forskjell da menn har g-punktet i rompa og vi i sjeden?
Tenkte det samme. Analsex er ikke "bare for mannen" om det blir gjort riktig!!Dumt å gjøre det kun for å glede han.
Men lurer på om mange damer har misforstått analsex som noe som kun er godt for mannen. Her er det noe vi gjør ofte, rett og slett fordi jeg vil det.
Hvis man gjør det på riktig måte så er det definitivt verdt det![]()
Man kan fint få orgasme av analsex som jente ogHvordan er riktig måte?
Hehe. Tro meg, du merker forskjellen på riktig måte og feil måte, uten at jeg vil utdype det. Det er en veldig fin måte å ha sex på for de som sliter med smerter under vaginal penitrering.Hvordan er riktig måte?
Kan man? Da mener du med stimulering av feks klitoris samtidig eller?Man kan fint få orgasme av analsex som jente og![]()
Nope.Kan man? Da mener du med stimulering av feks klitoris samtidig eller?