Mannens prioriteringer..

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Løper snart på veggen her ! Mannen har nå pappa permisjon, I 2 uker. Han leverer da jenta vår I barnehagen klokka 8 og henter henne igjen I 16 tiden. Fordi han skal lese til eksamen!! Han har også selv valgt og ta 3 fag denne høsten. Nettopp fordi han har jo enda to uker senere også, som han kan lese på !! Og når han er ferdig med å lese, så legger han jenta vår. For å så reise på trening ?! For det har han tid til, men han kan ikke være med dattera si I permisjonen sin ?! Idag måtte jeg lage middagen, fordi han måtte lese. Det var jo fint for han.. men jeg som var sulten, Jeg ble kvalm av stekelukta og får da ikke spist... åå så frustrerende att han ikke skjønner att permisjon er for barnet, ikke for han selv!

Det syns jeg er veldig dårlig gjort ovenfor barnet :( Her har mannen permisjon en dag i uka og da er det ingen andre ting enn kvalitetstid som står på tapeten for dem da.

Blir jammen litt provosert på dine vegne her! Kanhende trengs litt klar tale? Snu det og be han se for seg at du gjorde det slik i din permisjon? Kan jo ikke holde på sånn!

Wow, det var litt spesielt. Lese kan han gjøre når barnet er lagt. Samboer hadde perm de dagene gutten vår ikke var i bhg. Ellers er det jo bare bortkastet permisjon. Du må si ifra til slasken din ;)

Tror det blir klar tale når han kommer hjem ja (om jeg ikke sover). Han er utrolig flink med henne til vanlig, og de er endel sammen. Men synes det er så feil bruk av permisjon! Han har hatt 1 dag I uka tidligere, og da har de gjort mye sammen. Men nå har han bestemt att han skal ha 2 og 2 uker, for da får han lest mere..

Jeg hadde virkelig tent på alle plugga!! Sånn skal man da virkelig ikke bruke permisjonen sin. Føler jeg blir temmelig provosert.. Det er permisjon for å være sammen med barnet sitt, ikke studietid og egentid.

Må vel gå an å balansere det litt bedre. Veldig bra at han tar studiene seriøst, men de tar jo overhånd virker det som. Det må også være tid til barnet.

Back
Topp