Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mann var kun med på forsamtalen og den dagen vi skulle ha uttak, så han slapp å ta seg fri mer enn nødvendig. Det kan jo fort bli noen uker med ultralyder og sånt, mens man går på medisiner, så man må nesten kjenne på hvordan man ønsker og gjøre det, hva man har råd til osv, siden mannen nesten må bruke feriedager eller ta ut ulønnet permisjon om han skal være der over tid.
Forsamtale tok bare 1 dag for vår del, så da ble det egen melding.
Min mann var med på forsamtalen, han er også med på uttak (da må de være med for de må jo gi svømmereså har han vært med på de aller fleste innsett, fordi han har veldig lyst å være med på det! Vite at han var tilstede den gangen det faktisk ble lagd baby
hehe. Men ellers har han ikke vært med på alle kontrollene å sånn
![]()
På siste forsøket (privat) var vi i Haugesund. Mannen en dag og en natt, jeg tre netter.Men må dere reise og overnatte da? Jeg har ikke lyst å være alene i en ukjent by i mange dager![]()
Jeg var vekke fem dager, og mannen kom på kvelden dagen før uttak. Fire dager alene i ukjennt by var ikke så ille. Jeg så på det som en miniferie.
Jeg møtte dog svigerfamilie en del, men om jeg ikke hadde gjort det hadde jeg gått på kino og teater de første dagene. Har en jobb som jeg kunne ta med meg og jobbet litt på dagtid også. Men jeg blei ganske dårlig de siste dagene før uttak, så da sov jeg stort sett på hotellet og såg mye fil med unntak ut for å hente mat. Hvis man planlegger og undersøker litt går det så fint. Ta med ei god bok, sov lenge og ha lange gode frokoster på hotellet. Finn hotell i nærheten av kino/teater sånn at du lett kan komme deg ut selv om du er litt dårlig. Sjekk ut restauranter og kafealternativer i nærheten;-)
For vår del ville vi følt det var dårlig utnyttelse av mannens ferie om han blei med alle fem dagene, særlig siden jeg blei så dårlig at vi ikke ville fått utnytta tia uansett.