Mannen

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
Hva kjøper dere i julegave til deres bedre halvdel ??

Metallicabilletter :) Pleier egentlig ikke å kjøpe julegaver til hverandre, vi legger heller penger i noe vi trenger til huset, eller har ønsket oss sammen. Men i år ble de billettene lagt ut på et veldig beleilig tidspunkt i forhold til jula, så da slo jeg på stortromma ;)

ikke noe :-(

Vi har kjøpt ting til babyen til hverandre og leiligheten over garasjen... Så vi anser det som julegaver. Og så gir vi hverandre pakke hver advent som er en del av julegaven :-)

Her blir det gaver fra ønskelisten hans. (Han har en meget systematisk og nokså detaljert ønskeliste.) Hadde vel vært moro med noe litt mer, hva skal jeg si, originalt og personlig, men da får han noe han ønsker seg. Jeg på min side har fått nytt kjøkken. :D

Hodelykt og en eller annen del til den radiostyrte bilen hans.... Jada, store gutter har også radiostyrte biler;) Han har plukket ut begge deler selv så da blir det ikke så mye spenning der i år, men virker ikke som om han bryr seg om det.

2 gensere, slips og sånn pc bord til å ha på fanget.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Min kjærest har bursdag 20. Desember, så her blir den kombinert. blir spill til playstation og høretelefoner til jobb. En praktisk del og en ting for meg. Slik han kan sette seg ned på kjellerstua når jeg vil ha fred. Haha ;-)

Her ble det en Bergans parkas:)

Hodelykt og en eller annen del til den radiostyrte bilen hans.... Jada, store gutter har også radiostyrte biler;) Han har plukket ut begge deler selv så da blir det ikke så mye spenning der i år, men virker ikke som om han bryr seg om det.

Haha, min elsker også radiostyrte biler, når har han begynt med fly også. Jeg bare lar han holde på, men prøver å ikke blande meg!

Vanskelig med gave til mannen syns jeg. Å vi pleier som regel ikke kjøpe noe til hverandre. Men i år har jeg kjøpt ps4.

Har kjøpt sko fra Tiger, har ikke byttet ut penskoene sine siden konfirmasjonen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ordentlig saueskinnstøffler og en trådløs datamus ;)

Verktøy :) vi var nettop i London og handla masse der så skulle ikke kjøpe noe særlig Egentlig men det ble så en kombinert bursdag og julegave :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen får ny jakke + babymoon i hovedstaden i januar :-) Wallmans show og weekend på Plaza <3

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Vi skulle egentlig ikke kjøpe noe tilhverandre i år, men jeg har bestilt rom på the Thief i Oslo i januar. Ordnet barnevakt, og tenkte ordne en bedre middag og sånn...
Gleder meg skikkelig!:)

Vi skulle egentlig ikk kjøpe noe, siden vi sparer alt vi kan til å kjøpe egen bolig. Men jeg klarte ikke la være, så jeg kjøpte to Manchester United babybodyer:)

Internett radio

Vanskelig med gave til mannen syns jeg. Å vi pleier som regel ikke kjøpe noe til hverandre. Men i år har jeg kjøpt ps4.
Hvor fikk du tak i det hen? Tenkt å kjøpe til mannen i "fødegave".

Bestilte på komplett i sommer. Var usikker på om jeg fikk den til jul, men var superheldig å hadde nok bestilt så tidlig at jeg sto langt frem i køen :) så den har kommet i hus er pakket inn å gjemt bort :)
Var så lav frakt syns jeg så var greit å bestille der.

Back
Topp