Mannen vil ikke

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Mannen vil ikke ha sex lenger:wideyed: han syntes det er ubehagelig nå som magen er blitt mye større og babyen rører på seg ofte. Han orker ikke tanken på å ha sex sa han:banghead: spurte han om han kommer til å klare seg uten i 3 mnd til, han sa ja ingen problem:oops::banghead:
 
Kjedelig o_O
Har hatt noen runder selv der jeg ikke har hatt spesielt lyst, men ikke opplevd det andre veien :confused:
 
Her er det omvendt, så jeg blir nesten misunnelig :p
 
Haha, ja jeg får vel bare nyte det egentlig:knegg:
Haha! Ja, jeg synes det hadde vært deilig å slippe maset :p:p du får huske på at det bare er for en periode uansett da :happy: tenker det er en tid for alt :)
 
Sånn var mannen min sist :p Spent på om det blir likt denne gangen... Med førstemann holdt vi på hele veien :)
 
Hehe, der er min motsatt. Han får ikke nok!
 
Her er det jeg som ikke orker like mye som før [emoji28] han vil omtrent hele tiden og er utrolig flink på å si at jeg ser fin ut og får min selvtillit opp [emoji5] er bare at jeg synes sexlivet som gravid er totalt annerledes enn før [emoji28][emoji28]
 
Samme her! Han synes det er så rart og vanskelig med den magen, og de gangene vi har samleie så merker jeg at han nesten ikke tørr å ta i noe særlig haha..!
 
Mannen min skal ikke poke datteren sin i hodet, nei! :knegg:

Synes egentlig det er like greit. Vi koser mye, ligger på armen og sover i skje, så jeg får masse nærhet. :)
 
Er jo egentlig litt søtt at de tenkter på babyen da:Heartred hehe, får bare nyte freden:knegg: ble av og til irritert av maset før:knegg:
 
Her er det en som synes magen er i veien, og han er så redd for at babyen plages at han helst unngår sex. :( :(
 
Ingen kos her heller, er vel nesten to mnd siden sist. Han sier heldigvis at han gleder seg til ungen er ute :joyful::nailbiting:
 
Her er ting motsatt, min kjære vil helst hele tiden. Er veldig flink å kjærtegne og kose meg hele meg. Og gir godt uttrykk for at han elsker den voksne magen. [emoji85]
Jeg derimot er trøtt og sliten og ingen lyst i det hele tatt. Litt kjedelig at jeg er slik og han slik. Kunne jo vært helt fantstisk hadde jeg hatt mer overskudd og lyst. [emoji51]
 
Jeg har hatt en ekstrem sexlyst fram til nå ca, og samboeren er med hele tiden. Nå begynner det derimot å bli litt ubehagelig og tungt, og litt kjedelig da det er veldig begrenset hva vi får gjort [emoji28] Så den siste uken har lysten min sunket.. Eller. Jeg vil gjerne kose litt og få orgasme, men selve pulinga er liksom ingen høydare.
 
  • Liker
Reactions: SMD
Vi endte opp i latter her om dagen [emoji28] magen har blitt så stor at uansett hva vi gjorde så var den i veien [emoji23] mannen sa til slutt « føles rart ut når han er i mellom» å vi måtte avslutte [emoji85]
 
Jeg føler meg så tjukk, er ikke så stas å ha sex lenger :p
 
Back
Topp