Mannen vil ikke ha barnet...

prizz94

Betatt av forumet
Hei alle!

Så ble jeg gravid på ppillen. Mannen er helt fortvilet og gråter. Han sier det er helt grusomt og for jævlig å tenke tanken på abort, men også grusomt og jævlig å tenke på å sette ett barn til verden som han ikke ønsker..

Jeg er helt imot abort og kunne aldri levd med tanken. Jeg tenker at alt går, bare man er innstilt på det..

Han er bekymret for hus, bil, økonomi osv. Vi har ikke for mye å rutte med, jeg har en veldig lav stilling, men jobber masse ekstravakter i tillegg.

Vi har 2 barn fra før sammen.

Hva gjør vi/jeg nå? Hjelp.... Nå tror jeg vi har kommet dit at det ikke er mulig at vi begge to blir lykkelige igjen, uansett hva man gjør..
 
Har ingen gode råd, men ønsker deg alt godt og sender deg en digital klem :Heartred
 
Ta kontakt med familievernkontoret eller Amathea, sånn at dere kan ha en 3.part å snakke med:oops:

Vanskelig situasjon, men det er til syvende og sist DITT valg…

sender deg mange digitale klemmer og håper det ordner seg på best mulig måte :Heartred:Heartred
 
Alt ordner seg tilslutt, det er ikke verdens undergang!
Stol på magefølelsen din :Heartred
 
Økonomi og sånn ordner seg men det blir kansje litt lavere standard men det går bra det også:kr
 
Hei alle!

Så ble jeg gravid på ppillen. Mannen er helt fortvilet og gråter. Han sier det er helt grusomt og for jævlig å tenke tanken på abort, men også grusomt og jævlig å tenke på å sette ett barn til verden som han ikke ønsker..

Jeg er helt imot abort og kunne aldri levd med tanken. Jeg tenker at alt går, bare man er innstilt på det..

Han er bekymret for hus, bil, økonomi osv. Vi har ikke for mye å rutte med, jeg har en veldig lav stilling, men jobber masse ekstravakter i tillegg.

Vi har 2 barn fra før sammen.

Hva gjør vi/jeg nå? Hjelp.... Nå tror jeg vi har kommet dit at det ikke er mulig at vi begge to blir lykkelige igjen, uansett hva man gjør..
Huff, forferdelig situasjon. Man sier jo at man aldri angrer på det man har fått. Selv om det ser svart ut for han nå, så får dere det til hvis du ønsker å beholde barnet. Han bør jo kanskje vurdere å sterilisere seg hvis han ikke ønsker flere barn da. Masse lykke til!
 
Back
Topp