Mannen sympati-gravid?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Er dette normalt eller??? :P
Mannen i huset har fått bekkenløsning og sover flere ganger på dagtid -i likhet med meg. :P

Altså, han har selvfølgelig ikke bekkenløsning, men han har vondt i korsryggen, som meg, og halsbrann og alt mulig som jeg har..
Syns det er helt merkelig!! :P

Det er ganske normalt. Mannen fikk ikke dette i de to svangerskapene mine. Men har lest om det.

haha.. min la på seg og fikk skikkelig humørsvingnger om det var tilfeldig eller ikke, hvem vet ? :P

Kjenner noen hvor mannen måtte inn på akutten med magesmerter mens dama lå og fødte :p

Er visst ikke uvanlig nei. Heldigvis var det ikke sånn her, for jeg hadde mange plager :-P Men sympatikilo ble det!

Ble bare sympatikilo her og :knegg:

Han her har humørsvinger og er mye trøtt:p jeg har nesten ingen symptom:p

Han la på seg noen kilo da, jeg spiste ikke (spydde av alt og hele tiden). Så tror han spiste for 3 plutselig da :p

Min tok over symptomer jeg kunne hatt; hadde vondt i hofter og rygg, var kvalm og ekstra trøtt - jeg slapp unna :)
Pleide å spøke med at det var en grei fordeling :P

Kjæresten min har slitt værre enn meg med konsentrasjon på skolen i høst (vi er begge studenter, jeg har termin om 6 dager) han klager på faga, men jeg tror det ikke er hele sannheten ;-)

Halsbrann og cravings på snacks/snop på mannen her i huset :-D

Ganske sikker på at vi har gått opp like mange kilo, og han har cravings på de samme tingene som meg :D Her om dagen fersket jeg han i å stjele sjokolademelka mi! :p

Back
Topp