Mannen sitter å drikker rødvin

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Og jeg litt småstresset for at hvis om dersom noe skulle skje så hvem skulle jeg ringt for å få til å kjøre! Hva er toleransen deres for drikking så tett oppimot termin! Arg... Tar ikke med meg en brisen mann på føden!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har jeg sagt i fra at det ikke blir mer alkohol før termin som er neste uke og det respekterer han

Ja han ble sur på meg nå og gikk og la seg. Jeg er forferdelig å bo med om dagen tror jeg. Har holdt meg edru i 9 mnd men ham kan ikke holde ut i 3 uker... Gosj! Hormoner i høygir

Syns det er så rart når mennene ikke ser det selv at de bør holde seg unna nå helt på slutten...? burde ikke være så vanskelig, og i hvert fall ikke noe å bli sur for!

Her er det heldigvis ikke noe problem med alkohol. Mannen min drikker så og si aldri!
Han tar seg heller ett glass brus og er sjåfør!:)

Off, trasig..... En venninne av meg måtte hentes med Ambulanse når fødselen var i gang fordi typen hadde vært på byen. De hadde kranglet og han gikk ut.... Så hun måtte ha med seg en alkoholstinkende fyr med promille på fødestua. Jeg hadde klikket!

Kanskje han har skjønt hintet nå:) men unødvendig at jeg skal bli så sinna for at han skal skjønne det selv.
Han sa faktisk ja men det er jo lenge til den babyen kommer.. Er det ikke 4 uker? Hæ? Helt på bærtur og følger ikke med.
Bare 22 dager til termin! Håper hun kommer før.:)

Jeg kom jo aldri så langt at det begynte å nærme seg terminen. Men vi snakket såvidt om det med øl/vin og ble vel enige om at han ikke skulle ta seg en øl eller vin f.o.m. jeg skulle gå ut i permisjon.
Skjønner godt at du er frustrert!

Tror det blei med det ene stuntet i går:) så nå har det roet seg Hehe... Jeg går rundt med
Kynnere hele tiden så er virkelig ikke sikker at jeg går Så lenge til termin heller... Har fått pratet om det idag:)

jeg ahr tatt et par glass vin totalt gjennom hele svangerskapet til samboeren! liten vits for meg å sitte å drikke når hu ikke kan nyte det på samme måte, eller, som påpekt, at jeg plutselig må ut å kjøre!

Her får mannen gjøre som han vil! Hans tap om han går glipp av fødselen! Å det tror eg ikke han tar sjansen på! :)

Min har ikke drukket hele oktober, så fra 1 mnd før termin har han holdt seg unna. Ikke at han drikker til vanlig noe særlig, men det har vært i tilfelle noe skulle skje så kunne han være kjørbar :)

Ikke at han drikker til vanlig noe særlig, men det har vært i tilfelle noe skulle skje så kunne han være kjørbar :)
Ja, det er jo det det dreier seg om! Hadde ikke hatt noe problem med at han tar seg en øl om kvelden, men jeg hadde ikke tenkt å kjøre til sykeshuset selv ;):p:D:eek::confused:

Off, trasig..... En venninne av meg måtte hentes med Ambulanse når fødselen var i gang fordi typen hadde vært på byen. De hadde kranglet og han gikk ut.... Så hun måtte ha med seg en alkoholstinkende fyr med promille på fødestua. Jeg hadde klikket!

:eek:

Her drikker han særdeles lite og sjelden, og ingenting nå som fødselen plutselig kan skje.

Nei nå har det ikke vært noe mere og har skjønt at det ikke blir mere nå noen uker:) idag hsr han satt opp babysengen så nå tror jeg han begynner å skjønne alvoret :) en øl er ok men ikke flere glass med vin !:))

Sniker litt :)

Jeg sa til mannen at 1 uke før termin og fram til hun kom så var det alkohol forbud i huset. Hadde termin 4 juli og han skulle holde det løftet. Nå var det jo slik at jeg fødte før termin, over 1 uke før :p mannen hadde tatt en øl (noe jeg ikke viste) og medisinen sin. Også gikk vannet ca kl 2 på natten og ting utviklet seg ganske raskt, riene kom og de på føden sa at jeg måtte komme inn p sjekk med engang. Hadde ikke noe valg enn og vekke mannen og få han til og kjøre, har da bare 10 min til sykehuset. Etter undersøkelsen så fikk vi beskjed om og dra hjem og prøve og sove litt, og da når vi er på tur til bilen såå sier han at han har tatt øl :p kjørte hjem selv da :p og noen timer etter det var det på sykehuset for og føde :)

Back
Topp