Min mann var helt lik - trodde jeg
Han er kjempeflink til å leke og aktivisere mini, men snakket aldri til henne eller lignende bortsett fra når han snakket til meg gjennom henne eks. "Skal mamma finne noe grøt til deg?".
Det irriterte meg littegrann, men jeg er nesten for "flink" til å snakke med henne, synger hvis jeg ikke snakker, "mamma må bare tisse, lille venn, mamma tisser i doen, det kan du også om ikke lenge til, hører du tsss-lyden?" Osv osv

så tok det ikke opp med han, hun hørte jo på meg heeeele dagen
Anyways, jeg hadde vært ute en tur og gikk stille inn døra hjemme i tilfelle mini sov. Da hørte jeg noe jeg aldri hadde hørt før: min kjære som sang "lille kattepus" med ekstra lys stemme når lille kattepusen svarer

og ikke bare det, etter endt sang fikk mini servert et foredrag om viktigheten av omslagsbodyer
Tror det var rart for han i starten å snakke til mini, i alle fall med andre rundt.
Nå er mini 6 mnd og pappa prater som en foss selv om jeg er tilstede

blir stille så fort det er andre enn oss tilstede, men det kommer kanskje etterhvert det å
Min erfaring er at det går seg til, men gjør nok ingenting å hinte litt med noen av tipsene de andre har nevnt