Jeg og sambo likte å kose oss sammen med et glass rødvin innimellom. Han skjønner selv at jeg hadde syntes det hadde vært vanskeligere hvis han fortsatte. Han tar seg en øl innimellom, men det plager meg ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Ser at jeg er nok litt streng.. jeg har risikosvangerskap og er derfor veldig redd for at noe skal skje. Har allerede blitt hentet i sykebil en gang dette svangerskapet. Pluss vi har en datter på snart tre. Jeg er så redf for at mannen sitter på en pub eller noe og så skjer det et eller annet. Jeg er nok hysterisk. Men føler meg tryggest hvis han er kjørbar og kan komme fort hjem eller kjøre meg hvis noe skulle skje![]()
Det har du rett i <3 det er bare at vi blir proppet fulle av hva som er galt og ikke galt heletiden. Vil jo helst gjøre det som er riktigVi er jo alle forskjellige - og det samme er mennene våre. Så ikke så rart vi har ulik tilnærming til akkurat dette da. Og det som er riktig for deg er jo nettopp det; riktig for deg. Uansett hva som er riktig for meg![]()