Mannen og alkohol

Jeg og sambo likte å kose oss sammen med et glass rødvin innimellom. Han skjønner selv at jeg hadde syntes det hadde vært vanskeligere hvis han fortsatte. Han tar seg en øl innimellom, men det plager meg ikke.

Hehe. Ser at jeg er nok litt streng.. jeg har risikosvangerskap og er derfor veldig redd for at noe skal skje. Har allerede blitt hentet i sykebil en gang dette svangerskapet. Pluss vi har en datter på snart tre. Jeg er så redf for at mannen sitter på en pub eller noe og så skjer det et eller annet. Jeg er nok hysterisk. Men føler meg tryggest hvis han er kjørbar og kan komme fort hjem eller kjøre meg hvis noe skulle skje :)

Vi er jo alle forskjellige - og det samme er mennene våre. Så ikke så rart vi har ulik tilnærming til akkurat dette da. Og det som er riktig for deg er jo nettopp det; riktig for deg. Uansett hva som er riktig for meg :-)

Vi er jo alle forskjellige - og det samme er mennene våre. Så ikke så rart vi har ulik tilnærming til akkurat dette da. Og det som er riktig for deg er jo nettopp det; riktig for deg. Uansett hva som er riktig for meg :-)
Det har du rett i <3 det er bare at vi blir proppet fulle av hva som er galt og ikke galt heletiden. Vil jo helst gjøre det som er riktig :)

Mannen min drikker så sjeldent og jeg tenker at han er voksen nok til å skjønne når det passer og ikke passer å drikke.

Samboern min drikker så å si aldri, men han kan drikke så mye han vil før å etter fødselen! Etter fødselen vil det dermed være alkohol forbud her i huset, da jeg personlig mener at alkohol og barn ikke hører sammen.. Han kan kose seg like mye med cola som med øl. Vil ikke ha det sånn her i hus at kos er forbundet med alkohol:p om han har drekt når fødselen starter så er ikke det noe problem, men om han hadde vært på fest og vært full hadde han ikke fått lov av meg til å bli med på fødselen ;);)

Her blir det ingen alkohol et par uker før termin.Vil helst ha han edru hvis det skulle skje noe før tiden :p:p:p

Han har ikke smakt alkohol på over 1 år minst, for vi nyter alkohol utrolig sjeldent.
Om han tar seg drikke så er det 2 øl på en varm sommerdag til grillmat. Men vi har flere ganger endt opp med å kjøpe inn noen øl også går dem ut på dato :p Og derfor har dem blitt gitt bort i stede :D
Vi kjøpte oss vær vår øl i fjor sommer de står der enda :o :p

Han er så ansvarsfull at han drikker ikke når jeg kan gå i fødsel når som helst. Trengte ikke å si noe sist, og har ikke planer om å si noe nå. Jeg kjenner han å vet at det ikke er nødvendig. Han tar ansvar selv :D

Back
Topp