Mannen min

maiblomst

Gift med forumet
Er verdens beste[:D][:D][:D] 

Han har kjøpt ny bil til meg! En Chrystler Voyager[:D] Så nå har jeg en 8 seter bil, og kjempegod plass til barnevogn og pø! Den er så deilig å kjøre!!! Jeg er så heldig! Så når Kristoffer begynner å spille fotball(om et par uker[;)]) kan jeg kjøre nesten hele fotballaget på kamp he he!!!

Så snill!! [:D][:D]

Jeg trenger også større bil!!! uæh... [8D] iallefall 7 seter, men problemet er at jeg trenger bagasje plass også. Da blir det fort problemer... søren.. vi leter og vi leter! Sånn er det når jeg absolutt skal ha så mange barn og hunder... [:D] hi..hi..

Det var egentlig derfor han kjøpte den til meg! Annenhver helg når de tre andre barna hans er på besøk, så er det greit med flere seter..så får alle bli med! Men resten av tiden når jeg og Doffen er alene, så er det så enkelt å ta ut av noen seter(påstår han), og da har jeg plass til alt pøet mitt[:D] Ferien i sommer med hele gjengen... ja da må vi nok invistere i takboks til bagasjen gitt!

Ja, da blir det jo fire unger hos dere også... Er jo greit å ha plass til dem [:D]

ORIGINAL: 4_barn

Ja, da blir det jo fire unger hos dere også... Er jo greit å ha plass til dem [:D]

Jepp! Tilogmed kjæresten til den eldste er det plass til[;)] Og enda en til, når den tid måtte komme he he!

ORIGINAL: maiblomst

ORIGINAL: 4_barn

Jepp! Tilogmed kjæresten til den eldste er det plass til[;)] Og enda en til, når den tid måtte komme he he!

Det kan jo ikke bli bedre da... [:)]
Nå begynte jeg plutselig å grue meg til når unga får kjærester.. [;)][8D] det er plutselig ikke så lenge til... hmm.. [&:]

GRATULERER MED NY BIL[:)]

Jammen ikke snau han der mannen din!![:D]
Grattis med ny bil![:D]

Jeg vil også ha bil[8|]
Jaja - vi klarer oss godt uten også, vi[:)]

Når blir det Mai-baby-treff her på holmen da?[8|]

Gratulerer med ny bil !!!

Back
Topp