FrøkenGravida
Blir kjent med forumet
Hei :)
Jeg har nettopp født ei jente 28 jan 12. Hun er 3 1/2 mnd og mannen min vil ha flere barn!!
Først så ville han ikke ha barn i det hele tatt, men etter at jenta vår ble født og jeg var klar for eeeeeh.. humping i høyet så prøver han desperat for å få meg gravid! Hva skjer med det!? Og holder enda på med det. Har tatt 2 tester nå og begge 2 var heldigvis negative (pheeeeeew). Han fikk nedtur og sa F***!
Han ville så gjerne at hun skulle være gutt, og ønsker seg en gutt, men han må da vel forstå at jeg ikke er klar for flere barn nå!
Han sier at når er det jo bare å kjøre på og bli ferdig med det! Ja planen er at vi skal ha 3 barn innen kort tid (gjør ikke noe om det blir flere). Og da får jeg bare be om at de neste to som kommer etterhvert blir 2 gutter ellers så gir han seg ikke!
Jeg føler meg som en forplantningsmaskin! At det er bare å peise på, for han så gjør det jo ikke noe, er jo ikke han som må gå med barn i 9 mnd! Jeg nekter å gå glipp av denne sommeren også.. vil bare fokusere på trening, ungen min, familien, venner og sooommer.. og bare slappe av og kose meg og la kroppen min innhente seg :)
Hvordan kan jeg få han til å forstå at det er ikke bare å skyve på? At jeg ikke er klar? At det ikke er lett å være gravid (jeg hadde svangerskapsforgiftning, rastløse bein og var sykt hormonell! Fødselen var heller ikke topp!)
Sier til han at jeg skal ha flere barn, men ikke enda! Skal ikke ha så stor mellom rom mellom barna uansett 2-3 år bare, så er jo ikke lenge til han får en ny baby uansett. Men ikke enda.. vil kose meg med babyen vår :) Hvordan kan jeg få han til å forstå?
Flere som har en mann som er så ivrig på å få flere barn nå!?