Mannen min ble påkjørt!!

Nichja

Elsker forumet
Jepp! Han syklet hjem fra byn på fredag, UTEN HJELM... jeg har alltid sagt han må bruke hjelm, om så bare for å være et godt forbilde..men neida, han sier hjelm ser bråharry ut....

Så han ble altså påkjørt, besvimte, ble fraktet i ambulanse til sykehuset og konstatert kraniebrudd (!!!) og sykt vondt i skulderen, men ikke brukket..
Han skal inn på tirsdag og operere et eller annet...[:(]

Stakkars mann...!! Men GJETT om jeg skal gni det inn, det med hjelmen...[;)]er jeg ond da...[8|]??

Ronja har tegnet fin sykehus/sykkel-tegning til han, og vi skal kjøpe en hjelm og gi han...!!

Oh my goood!!!!!
Seriøst!!??

Huff, det er mitt verste mareritt tror jeg...[:o]

GNI DET INN!!!!!

OI!!

Ja, hjelm er viktig!

Det kan du godt si til han mens du vifter med en pekefinger [;)]

nei, så skummelt! Bra det gikk så fint som det gjorde. Du har all rett til å gni det inn, dumme mannfolk som synes hjelm er harry!

Jeg er i Bergen med ungene, så han sendte meg mms-bilde av sykehuslappen rundt armen bare...
Han hørtes bra slapp ut på tlf, men jeg aner jo ikke helt hvor skadd han er..
Vet bare at han ikke henter oss på Sola på tirsdag, da blir det taxi på oss.

ORIGINAL: Nichja

Jeg er i Bergen med ungene, så han sendte meg mms-bilde av sykehuslappen rundt armen bare...

Så kjekt da! Så bra at han tenker litt og bruker sikkerhetsutstyr for å være på den sikre siden så du slipper sånne situasjoner som dette!!

ORIGINAL: Regan

Så kjekt da! Så bra at han tenker litt og bruker sikkerhetsutstyr for å være på den sikre siden så du slipper sånne situasjoner som dette!!

Nei det er bare fordi han skal på sykehuset og operere på tirsdag..[8D]

Sarkastisk[;)]

Sarkastisk[;)]

Åååh...hehe[&o]
Ammetåken min tok ikke helt den..[8|]

Jeg har morsmelkserstatningståke.....

Men håper fytti rakkern meg det går bra med han altså!!! Huff....

oi.. hørtes kje noe kjekt ut det der.[&:]
nå min kjøpte seg sykkel i sommar fekk han kje gå ut av butikken før han hadde kjøpt med seg ein hjelm [:D][:D]
funka det. men han syns han e teit. men det får an bare gjør [8D]

stakkars! Ønsker han god bedring!! Men forhåpentligvis bruker han nå hjelm i framtida

oj... uff herregud, men bra det gikk så bra som det gjorde da.
Hjelm er viktig!!! Du må gni det inn ja... hjelm i gave er fint:-)

god bedring til mannen din[:)]

uff da utrolig kjipt..
men håper han har lært leksa si nå da!

*ønsker god bedring med hele mitt hjerte*

Du har bare med å gni inn dette med hjelpbruk altså!!!! Fins ikke noe mer idiotisk enn å ikke bruke hjelm når man sykler....
Pappa ble påkjørt på sykkel for noen år og fikk beskjed om at hjelmen omtrent reddet livet hans...han kom fra det med noen få skrammer og litt blåmerker... Tante datt på sykkel og knakk nakken, gikk bra med ho og men takket være hjelm og litt flaks... Og da jeg var i DK kom jeg like bak en dame som ble påkjørt på sykkel og den lyden når kroppen treffer panseret på bilen er skikkelig ekkel altså...
Så bare gni det inn, og for å bruke et gammelt utrykk; det er bedre å se ut som en idiot enn å bli en idiot[;)]

oi, skummelt!! men kansje han ikke synes det er saa harry med hjelm lenger!

ekkelt..bra det ikke gikk værre med han da[&:] hadde tatt med hjelm jeg også...[&:]

uff da.... slik går det når du ikkje passer på han...

god bedring til mannen...Ta godt vare på han iallefalll

snakkes

Snakket med han idag, og det viser seg at vedkommende som kjørte på han bare stakk av etterpå..[:@]
Skikkelig hit and run altså...fy faen, ka feiler det folk??
Noen andre hadde sett ham ligge der bevisstløs og ringt etter ambulanse...

Godt det gikk så bra som det gjorde da.Så ekkelt.

Å så sykt at folk bare kjører videre, og bare lar de ligge der.[:@][:@][:@]

Jeg datt på sykkel når jeg gikk på barneskolen, og da hadde jeg hjelm heldigvis, for den ble delt i 2, sprakk på midten, og jeg svimte av og fikk hjernerystelse.

Back
Topp