Mannen min <3

Bkno8344962

Flørter med forumet
Mannen min er så herlig at finner ikke ord. Har gjort alt siden jeg ble dårlig og med null energi så han har blitt sikkelig husmor, før delte vi alt, men nå får jeg bare beskjed om å ta det rolig :)

Han passer på at jeg får i meg mat, stryker på magen og koser på den som at magen skulle vært høy gravid alt. Det har han gjort før testen ble tatt.

I dag på morgningen har han ligget å stryki meg på magen 1 time, mens jeg har liggi å sovet.

Jeg er så kvalm og tissetrengt om morningen at det får ikke mannen lov til. Haha.

Høres ut som det er masse bra mannfolk der ute :-) Selv har jeg ikke laget en eneste middag, vasket et eneste klesplagg eller vasket en eneste gang siden positiv test - og jeg er jo bare tørst, ellers fin form ;)

Jøss, deler vi samme mann? :p he he :) akkuratt slik er min og ❤️

Det er så herlig det å ha en slik mann i huset :) Hehe. kunne ikke hatt det bedre når man har en sånn mann som tar vare på :)

Jeg er så kvalm og tissetrengt om morningen at det får ikke mannen lov til. Haha.

Høres ut som meg sist svangerskap er så grusomt å ha det slikt. håper du snart blir bedre. flyr masse på do her også om morgningen, men legger ikke merke til når han koser meg på magen. synes det bare er så herlig.

Høres ut som det er masse bra mannfolk der ute :) Selv har jeg ikke laget en eneste middag, vasket et eneste klesplagg eller vasket en eneste gang siden positiv test - og jeg er jo bare tørst, ellers fin form ;)

Godt å høre det er masse bra mannfolk der ute. grusomt når man ikke har energi til noe å alt står lixsom servert til dama i huset. har hatt det slikt engang i tiden også, men det takket jeg pent nei til når det hadde gått litt tid.

Godt å høre at det er flere som har det sånn! Min er også veldig omsorgsfull! Lager mat, rydder opp, og koser på magen.. Jeg får beskjed om å ligge på sofaen! Herlig!!

Godt å høre at det er flere som har det sånn! Min er også veldig omsorgsfull! Lager mat, rydder opp, og koser på magen.. Jeg får beskjed om å ligge på sofaen! Herlig!!

Er som å høre mannen min her hjemme :) helt lik <3 herlig med slike mannfolk :)

Æsj nå ble jeg misunnelig! Min mann gjør ikke sånn. Tror jeg må gi han en oppstramming :p når jeg kom hjem fra trening i dag og sprang rett på do å kastet opp så la han bare! Det var den sympatien hehe

Min er også akkurat slik :D Han får ikke lov å stryke på meg, for jeg er så innigranskauen kilen. Men ellers så gjør han alt her hjemme, så jeg bare kan slappe av og gro lille nurket frem, som han sier.
Det er fantastisk å ha en så omsorgsfull person å dele livet med <3

herlig å ha omsorgsfull personer rundt seg <3

helt klart :)

Oi, jøss! heldige damer :) Min deler alt husarbeid med meg, men nå er jeg i storform enda så jeg kunne aldri tenke meg å ikke delta med middag, husvask og handling. Det er tross alt mange mnd igjen enda :) Min har nok ikke helt skjønt hva som foregår enda, han snakker ikke om det av seg selv, på tross av at han er glad og ønsker seg dette. Kanskje ting endrer seg når vi drar til legen for første gang, ringer og bestiller time om noen dager

så skjønn snille mannen din godt og bøi behandlet som en prinsesse :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så heldige dere er :)
Her må jeg gjøre alt :P Men jeg er heldigvis veldig fin form :) så han har lovt å hjelpe mer til med alt når jeg trenger det :) (Jeg er hjemmeværende husmor og bare jobber på deltid)

Så bra :) min har også begynt å gjøre alt.. Jeg orker ingenting!! Så han må jo bare :p Han ler også litt av at jeg ligger rett ut på sofan.. men han lager mat til meg å sånn så han er snill :) men gleder meg til kvalmen tar slutt..! Vil begynne å fungere i hverdagen igjen.. Ikke minst orke å være mer aktiv med barna. Å kose på dem :) De får kos nå også altså ;) men når jeg er kvalm orker jeg egentlig at noen tar på meg... :/ Føler jeg kommer til å kaste opp på dem, og det vil jeg ikke!

Back
Topp