Augustbarn-83
Flørter med forumet
Min mann har vært med på alle undersøkelser og uttak/innsett, så han skal få være med på det som er så lenge han er hjemme fra jobb! Vi er jo 2 om dette 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet noen om noen om tidlig ul i uke 12 er innvendig eller utvendig?
Vet noen om noen om tidlig ul i uke 12 er innvendig eller utvendig?
Fikk beskjed at etter uke 10 tok de utvendig.. Vet ikke om de gjør det over alt da men..![]()
Det mener jeg å huske alltid har vært utvendig.
Fått time til ultralyd nå, då e eg 9+3hadde bestemt meg for at han skulle få vera med uansett, men så blei han oppringt med at han ska få jobbe 2 uker fra 2. November og då krasje det, sliter med å la han ta fri ein dag fra ett 2 ukers prosjekt når me ikkje veit ka ti han får jobb igjen :-/ men me får sjå ka me komme fram te...
Det er veldig forskjellig. Jeg har fått både innvendig og utvendig i uke 12.Vet noen om noen om tidlig ul i uke 12 er innvendig eller utvendig?
Blir sikkert te at eg går aleina på den og om eg ikkje ska ha fleire før oul så tar me ein privat i uke 12-13Kan dere endre ul-timen til enten før eller etter prosjektet?
Jeg sniker litt fra mai :-DVet noen om noen om tidlig ul i uke 12 er innvendig eller utvendig?
Jeg sniker litt fra mai :-D
Sist jeg var på ul i uke 12 var det innvendig. Jeg skal også på ul i uke 12 nå og den vil foregå innvendig. Gynekologen jeg går til sa at han ikke begynner med utvendig før i uke 14. Det er vanskligere se abnormalitet på utvendig så tidlig. Men det er nok noe som varierer fra plass til plass![]()