Mannen med på tidlig ul?

Min mann har vært med på alle undersøkelser og uttak/innsett, så han skal få være med på det som er så lenge han er hjemme fra jobb! Vi er jo 2 om dette ;)

Vet noen om noen om tidlig ul i uke 12 er innvendig eller utvendig?

Jeg var litt i tvil sist.. Men da han satt med tårer i øynene og verdens største smil og pekte på hjertet på skjermen visste jeg at jeg valgte rett ;)

Fikk beskjed at etter uke 10 tok de utvendig.. Vet ikke om de gjør det over alt da men.. :)
Det mener jeg å huske alltid har vært utvendig.

Det er jo bare bra. Litt mindre ukomfortabelt for mannen å være med. Og veldig gøy med en sånn "ordentlig ultralyd"-opplevelse. Alle på film tar jo utvendig :D (haha, beklager om det er et teit argument :p)

Bestilt ul til uke 12+2, så nå gleder vi oss veldig. Da jeg bestilte timen spurte jeg om det var ok at mannen min ble med og det var selvsagt bare hyggelig! :) Nå gleder vi oss og jeg har nedtelling til ul om 39 dager.

Her er han med når det bare gjelder ultralyd, men denne gangen skal jeg jo i utgangspunktet på en gu for utredning av endometriose + sjekke en kul nederst i magen (gynekologen vet ikke at jeg har blitt gravid etter jeg fikk henvendelsen) så da tenker jeg at sambo trenger ikke være med.
Men han har vært med når jeg har hatt innvendig ul og det har gått helt fint :) kaller ultralydapparatet for -den der dildotingen osv, men han satt jo ved hodeenden så er jo ikke så han så at den ble ført inn osv.

Fått time til ultralyd nå, då e eg 9+3 :-) hadde bestemt meg for at han skulle få vera med uansett, men så blei han oppringt med at han ska få jobbe 2 uker fra 2. November og då krasje det, sliter med å la han ta fri ein dag fra ett 2 ukers prosjekt når me ikkje veit ka ti han får jobb igjen :-/ men me får sjå ka me komme fram te...

Fått time til ultralyd nå, då e eg 9+3 :-) hadde bestemt meg for at han skulle få vera med uansett, men så blei han oppringt med at han ska få jobbe 2 uker fra 2. November og då krasje det, sliter med å la han ta fri ein dag fra ett 2 ukers prosjekt når me ikkje veit ka ti han får jobb igjen :-/ men me får sjå ka me komme fram te...

Kan dere endre ul-timen til enten før eller etter prosjektet?

Min var med, men han sto ved hodet mitt så han ser ingenting :)

Jeg tar han med på alt. Er jo like mye hans barn :-)

• Liker
Reactions: CHG
Kan dere endre ul-timen til enten før eller etter prosjektet?
Blir sikkert te at eg går aleina på den og om eg ikkje ska ha fleire før oul så tar me ein privat i uke 12-13 :-)

Vet noen om noen om tidlig ul i uke 12 er innvendig eller utvendig?
Jeg sniker litt fra mai :-D

Sist jeg var på ul i uke 12 var det innvendig. Jeg skal også på ul i uke 12 nå og den vil foregå innvendig. Gynekologen jeg går til sa at han ikke begynner med utvendig før i uke 14. Det er vanskligere se abnormalitet på utvendig så tidlig. Men det er nok noe som varierer fra plass til plass :-)

Jeg har flere tidlig UL da jeg har mistet to ganger på rad. Jeg reiser alene på de første noe som ikke er noe problem for meg. :)

Jeg sniker litt fra mai :-D

Sist jeg var på ul i uke 12 var det innvendig. Jeg skal også på ul i uke 12 nå og den vil foregå innvendig. Gynekologen jeg går til sa at han ikke begynner med utvendig før i uke 14. Det er vanskligere se abnormalitet på utvendig så tidlig. Men det er nok noe som varierer fra plass til plass :-)

Takk for tilbakemelding. Ser ut som jeg må forberede meg på at det kan være begge deler da:) Med mindre jeg ringer i forkant og spør:p

Jeg hadde med min samboer på tidlig UL. Han ble plassert ved hode mitt så var jo ingen fare :) og tenker jo at han skal jo være med på fødsel så da var jo den innvendige UL ingenting i forhold :p

Visste ikke at tidlig var innvendig... Huff. Men skal ha med mannen uansett.

Hm, tenke litt.. Jo, hvis han vil så kan han være med. Men kommer ikke til å mase hvis han ikke har lyst.

Back
Topp