Mannen med på kontrollene?

Dette svangerskapet blir han kun med på et møte med jm for å få farskappaporene underskrevet. Ikke hjemme på mandag når det er oul denne gangen

Samboeren var med på første kontrollen og oul forrige svangerskap. Denne gangen holder det med oul.
Tror ikke han får noe ut av å være med på alle kontroller :P

Med første var han med på ALT :) Med andre var han med på nesten alt :) Nå denne gangen har han vært med på oul ;) Men med de to første var vi studenter, så litt mer fleksible, nå er han i ny jobb, så ikke like lett å komme unna i hytt og pine vær :)

Første var Han med på så og si allt.. Bortsett fra siste kontroll på sykehuset da overlegen bestemte seg for å sette igang fødselen.

Så langt har Han ikke vært med på noe i dette svangerskapet men skal være på oul og 3d om vi tar det også.. Han er egentlig generelt mindre interessert nå en første gang og merker at det irriterer meg veldig. Formen min er Jo mye dårligere denne gang så kanskje derfor eller..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Sambo er med på alt. Men mest for at han vil det selv, og jeg syns det er egentlig veldig greit for da får han spurt om ting han lurer på som jeg egentlig ikke har peiling på :p

Han ble med sist gang, men bare fram til legekontoret;) var alene inne hos legen. Denne ganger er han ikke med på noen legetimer, men blir så klart med på oul osv. Lege- og jordmortime tar jeg alene.

Min vil være med på alt, og det skal han selvfølgelig få lov til :)

Om mannen hadde villet hadde han fått lov og være med,men hadde ikke trengt og være med på alle kontrollene ;) tror ikke min kommer til og være med på noe kontroller,men ul i august blir han med på da..

Back
Topp