Mannen med på kontrollene?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Sneik litt inne på september ;)

Mennene deres med på kontrollene?eller kun ul?evt ingen i det hele tatt ;)

Han har ikke vært med på de jeg har vært på til nå, men har lyst til å være med på noen, :)
Skal også være med på oul :D

Mannen min er med både til jm og på ul. Han vil visst få med seg alt med denne graviditeten:)

Her er mannen med på ul men til jm går jeg alene. Egentlig helt greit for oss begge tror jeg ;)

Min kjære har vært med på alle besøk hos fastlegen, og på ultralydene.
Han synes jo dette er like spennende som jeg gjør :)

Mannen min er med både til jm og på ul. Han vil visst få med seg alt med denne graviditeten:)
Samme her og. Han vil være med til jordmor, og selvfølgelig på OUL. :)
Legebesøkene tar jeg selv, synes det er unødvendig at han er med dit.

Han har/skal være med på alle ultralydene, men ikke kontrollene. Synes ikke det er mye vits, særlig siden de vanlige kontrollene er på dagtid.

Min har ikke vært med på noe enda,men han vet han kan hvis han ønsker dets:-) helt greit for begge :)

Første svangerskap var han med på en del, men ikke denne gangen :) Han blir selvsagt med på oul da :D

Han har vært med på de fleste ul, men ikke til jm. Skal være med på ALLE ul heretter og godt er det :D

Alt hittil, han er livredd for å gå glipp av noe :p men han finner vel ut at de vanlige kontrollene blir kjedelig etterhvert.

Han vil vær med på alle han kan vær med på :) alle hittil :)

iPhone via app

Han kunne ikke være med på tidlig UL så da var mamma med. han var med på OUL og planen er at han skal være med på 3D UL når den tiden kommer :-) svangerskapskontrollene hos lege og jordmor drar jeg på selv :-)

Han har ikke vært me til jordmor eller lege enda, men skal selvfølgelig være med på OUL ;-)
Ellers blir han nåkk med på jm besøk også om han har fri den dagen jeg skal ;-)
Første var han me på alt, nr 2 var han ikkje med på så veldig mange kontroller og da savnet han det, så nå på nr 3 så tar vi det sånn som det passer ;-)

Han har vært med på alt så langt, og blir med på alt han kan :)

Har får heldigvis vært med på ul når det nærmere seg litt mer termin da,siden vi skal ha en ekstra da :)

Han har vært med på alle ultralydene og timene mine på sykehuset. For han har det vært en selvfølge :) Siden jeg er så ofte hos legen, har han ikke vært med der. For meg er det tryggest å ha han med på alle ultralydene mine og timene mine på sykehuset, så om han dropper ut av legetimene er det helt grei :)

Back
Topp