Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var akkurat uke ti. Det er godt mulig det er mulig å høre den før, at bareikke legen min trodde han ville høre det... Forrige svangerskap hørte jeg fosterlyden i uke tretten.
Fant et svar fra en jordmorbpå det spørsmålet. Noen ganger kan en finne fosterlyden uten problemer i uke 11, andre ganger må en vente til uke 12-13. Det kommer an på hvor morkaken ligger og hvor langt opp livmoren har kommet. Rett og slett, det kommer an på om en kommer godt nok til for å høre den
Min skal være med, på grunn av ferie både hos meg og lege blir ikke den før 6/8, og da er jeg... Tja, 13 + 3 eller noe slikt.
Synes det er greit at han kan bli med, siden legen og skal vite om ting som er viktig på hans side, jeg fikk tilfeldig i en bisetning i går vite at både han, datteren og faren hans hadde bruk pute (Frejkas pute, er det det det heter?) og det er jo sånt som er litt kjekt å vite
Han synes også det er OK å være med siden han ikke var med da datteren ble født.
min blir med første kontroll. Han har lyst. Vi skal ikke før etter uke 12/13. Lyst å være med å høre hjertelyden. Men kommer ikke til å være med på de andre gangene utenom oul.