Mannen med 1.kontroll?

Jeg var akkurat uke ti. Det er godt mulig det er mulig å høre den før, at bareikke legen min trodde han ville høre det... Forrige svangerskap hørte jeg fosterlyden i uke tretten.

Fant et svar fra en jordmorbpå det spørsmålet. Noen ganger kan en finne fosterlyden uten problemer i uke 11, andre ganger må en vente til uke 12-13. Det kommer an på hvor morkaken ligger og hvor langt opp livmoren har kommet. Rett og slett, det kommer an på om en kommer godt nok til for å høre den;)

Min skal være med, på grunn av ferie både hos meg og lege blir ikke den før 6/8, og da er jeg... Tja, 13 + 3 eller noe slikt.
Synes det er greit at han kan bli med, siden legen og skal vite om ting som er viktig på hans side, jeg fikk tilfeldig i en bisetning i går vite at både han, datteren og faren hans hadde bruk pute (Frejkas pute, er det det det heter?) og det er jo sånt som er litt kjekt å vite ;)
Han synes også det er OK å være med siden han ikke var med da datteren ble født.

min blir med første kontroll. Han har lyst. Vi skal ikke før etter uke 12/13. Lyst å være med å høre hjertelyden. Men kommer ikke til å være med på de andre gangene utenom oul.

3. ventes 21.02.14

Back
Topp