Mannen møtte naboene

namba

Forumet er livet
da han var ute på trilletur for å få Maja til å sove i dag. Da hadde han møtt nabokona, hun som bor nest nærmest oss med utsikt i vår hage og hun hadde spurt Stig om ikke Frida begynte å bli litt vel stor for å ligge i vogna nå.[:D] Hun visste ikke at jeg har vært gravid eller at vi har fått baby! Greit nok, jeg har stort sett ligget på sofaen hele svangerskapet og hun har hatt et vanskelig år selv der hun ble enke, men det kom overraskende på at hun ikke har fått det med seg likevel altså siden vi bor så nært og på landet. En annen nabo ble overrasket da han så mannen med vogna, for han hadde ikke fått med seg at Maja og jeg hadde kommet hjem fra sykehuset. Nå er jeg jo faktisk litt ute og går også.[:)]

[:D] morsomt! Jeg har naboer som ikke oppdaget at jeg  var gravid før et par uker før August ble født... og dette er oppegående, arbeidende, unge mennesker (med ung mener jeg under pensjonsalder, de har vel passert 40 begge to). Jeg møtte forresten en mann som bor borti gata forrige dagen, og han så sjokkert på meg og sa "har du fått enda en til??" (jeg valgte å svare at to barn på tre år knapt kunne kalles masseproduksjon)

Så morsomt!

Slik var det med oss også! Naboene hadde ikke fått med seg magen min.. det ble ikke bedre da en annen nabo fødte bare noen uker etter meg! Plutselig var det to babyer i et bygg (6 leiligheter)[:D]

Hun nabokona som det er snakk om (og han andre naboen også for den saks skyld) er de to mest nysgjerrige naboene oppi hele bakken her så det var litt ekstra overraskende. Sist gang jeg var gravid så fisket hun noe veldig etter info.[:D]

sånn har d vært hær å........aller værst va d m ho som æ mer eller mindre gikk inn i bhg lamme kvær dag, gjennom hele graviditeten..som ikkje veste at æ hadde vært gravid før æ kom m vogna å hente noah i bhg 3 daga ætter at theo va født....nei gud, har du fådd enda en liten en.....tænk æ har ikkje sedd d....

Hahaha.. Så rart..! [:D]

Kommer på en historie når jeg leste dette.. Farmor har alltid vert sånn at "folk har ikke noe med ting som angår oss" og sånn.. Så når ho var gravid, så vaska ho babyklær og hengte de ut om natta.. Altså hang de ut kl 23-24 og henta de inn tiiiidlig, for at ingen skulle se at det begynte å nærme seg ankomst.. Hehe..

ORIGINAL: Almyrida81

Hahaha.. Så rart..! [:D]

Kommer på en historie når jeg leste dette.. Farmor har alltid vert sånn at "folk har ikke noe med ting som angår oss" og sånn.. Så når ho var gravid, så vaska ho babyklær og hengte de ut om natta.. Altså hang de ut kl 23-24 og henta de inn tiiiidlig, for at ingen skulle se at det begynte å nærme seg ankomst.. Hehe..

Det er så merkelig. Farmor kommer fra Nordland, men flyttet til Trondheim for å få seg jobb da hun var ung. Etter at hun giftet seg med farfar så ble hun gravid. Nabokona til farmor hadde sendt brev til oldemor og skrevet at hun trodde farmor var med barn. Oldemor hadde skrevet brev tilbake om at nei, det var hun ikke for oldemor visste ikke om det selv om det var langt uti svangerskapet. "For før i tiden drev man ikke å ropte ut om sånt" som farmor sa. Da var det vanlig at naboer møttes på sykehuset etter fødselen uten å vite at den andre var gravid. Men mora da, den synes jeg var litt drøy.[;)]

Back
Topp