Mannen kjente spark <3

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
I dag tidlig måtte jeg rope på gubben og få han tilbake i sengen, for nå kjente jeg at denne krabaten ville hilse på Pappan sin også :p
Og de fikk hilst, for 1. gang :love7

Det var ordentlig korselig! Og han viser veldig følelser, lå lenge med handa på magen og felte noen tårer :love017 Pus fikk kjenne det i går, så var på tide at gubben fikk også :smiley-bounce012

Så herlig! :-)
Må jo være fint for pappen å bli inkludert på den måten.

Her var pappaen ivrigst med nummer en, da var han stolt av magen, sparkene osv.
ALt var jo nytt og spennende!
Nå som vi venter nummer tre, uplanlagt, har graviditeten vært litt mer sjokkladet og blandede følelser.
Så istedet for å kjenne på magen, som han jo har gjort før, bygger han nå ekstra barnerom.
Hans måte å forholde seg til dette på, og som vi jo også trenger.
Jeg synes det er helt greit, og tenker at det ikke er noen vits i at jeg skal mase om å kjenne.

Men veldig koselig når eldste her vil kjenne da! Herlig å kunne dele disse sparkene med noen. :-)

Kan skjønne at det å bygge et nytt barnerom kan være litt beroligende i en sliksituasjon ja :-)

Min kjente i dag også <3

Her kjente mannen lille fhillip 1.juledag, i selskap :-) etter det har det vært daglig, er så utrolig koselig!

Samboeren trudde han kanskje kjente idag. Men jeg er ikke sikker. Så må ringe jordmor imorgen etter avtale med ho. Har doppler så baby lever :-)

Back
Topp