Mannen kjente liv :D

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Da har mannen og kjent liv. :)
Jeg trodde det var for tidlig, men jeg kjenner jo godt med liv og la hånden hans der lille romsterte. "Der!" utbrøt mannen to ganger. Samtidig med at jeg kjente tydelig bevegelse :D
Det var morro :D

Så koselig :D :Heartbigred

Så koselig! :D Det må være en utrolig flott opplevelse for mannen å få kjenne den lille :)

Oi så koselig! :) Kan ikke forstå at det er mulig så tidlig! Hvor mange uker er du nå?

Ååååå så kos☺her kjente ikke gubben noe før ca uke 20 sist tror jeg. Håper det blir litt tidligere denne gangen.

Oi, så arti! Hvor langt er du på vei? Åh det må være herlig!! :-D
Gleder meg til å kjenne liv jeg/vi også. Var litt uti uke 14 sist, men jordmoren insisterte på at det var vell tidlig, men etter som ukene gikk var det ingen tvil om at det var det jeg hadde kjent.

Det sies at det ofte er jente når en kjenner liv tidlig og at guttene er mer rolige i magen. Noen som har opplevd at det stemmer?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Såpass. så morsomt:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 14+4 :) jeg trodde heller ikke det skulle være mulig, men det trodde jeg heller ikke om å kjenne liv i uke 11 heller. Men nå har jeg lært at man skal ikke tro alt man leser i bøkene :)

Jeg hverken sa noe eller så på mannen når han hadde hånden på magen og likevel kunne han si når han kjente noe og begge ganger var de kraftige dultene han reagerte på :D

Oj. Det var veldig tidlig. De har jo ikke så mye kraft i kroppen at det blir kraftige dult ennå vel?!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Gleder meg til å kjenne liv jeg/vi også. Var litt uti uke 14 sist, men jordmoren insisterte på at det var vell tidlig, men etter som ukene gikk var det ingen tvil om at det var det jeg hadde kjent.

Det sies at det ofte er jente når en kjenner liv tidlig og at guttene er mer rolige i magen. Noen som har opplevd at det stemmer?

Nå har jeg aldri hatt en jentebaby i magen, men tror det er mye som spiller inn.. Som fostervann, morkakens plassering osv. ;) Jeg kjente det med min første uti uke 14 engang, han var gutt og det var jo veldig tidlig til å være førstegangs :) med gutt nummer 2 venta jeg til langt uti uke 16 før jeg kjente liv. Og denne gang kjente jeg romstrering/bevegelse en sjelden gang fra uke 11 av, og først den siste uken kjenner jeg litt mer tydeligere spark, er 15uker idag. Er gutt nå også :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jordmor sier alt er like normalt og var ikke forundrer over at jeg kjente kiling og små dult. Tror det er en stund til det kjennes utenpå enda, tar det som det kommer :)

Woow! Ja så spennende!! :D tror ikke vi kan kjenne det utenpå på noen uker enda, jeg har et godt lag med beskyttelse utenpå her så ;)

Oj. Det var veldig tidlig. De har jo ikke så mye kraft i kroppen at det blir kraftige dult ennå vel?!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Nei, men de nur seg jo og jeg tror kanskje det er ryggen jeg kjenner som stryker borti :)
Lag en knyttneve med ene handa, legg den andre over og vri knyttneven.
Slik kjennes det ut for meg :)

Woow! Ja så spennende!! :D tror ikke vi kan kjenne det utenpå på noen uker enda, jeg har et godt lag med beskyttelse utenpå her så ;)

Men det har jeg og.. men jeg kjenner det "best" på venstre side, så kan hende morkaka er mer mot høyre for alt jeg vet. Men jeg ved den er foran og ikke sperrer åpningen :)

Så koselig :D gleder meg til vi også kan kjenne liv i magen :)

Tja:-) Her har det v

Her har det vært omvendt. Kjente liv i uke 11 med førstemann som var gutt, og først i uke 16-17 med jenta. Denne gangen har jeg også kjent liv nå i uke 11-12, men vet ikke kjønn:-) Gleder meg ellers veldig til mannen også kan kjenne- det er så koselig:-)

Bør jeg være bekymret om jegikke kjenner liv enda? Leser jo at folk kjenner utenfor å alt som er.. Er 14+2

Lykkelig gravid ❤️

Back
Topp