Mannen I et nøtteskall

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Inviterer svigers, svoger, svigerinne og nevø på middag og feiring I kveld, og gjett hvor han er nå? Ute I garasjen og skrur på bilen (som han har Vært avgårde og henta deler til I formiddag), mens jeg flyr beina av meg for å få det levelig her inne og I tillegg må maten forberedes *svett og irritabel*

Ja, jeg kan rope han inn, men god til å planlegge som han er så skrudde han likegodt av bremsene på bilen I går, for så å finne ut at han ikke hadde bremseklosser, så han bare "må" få gjort det I dag:-P

Oi, ikke slit deg ut da! Er babyen snill da? :) får håpe han blir ferdig straks..
Her "feirer" vi hos mine foreldre, dvs vi er invitert på middag bare, og drar hjem tidlig. Jeg har babyvakt i natt så legger meg tidlig :)

Vanskelig å argumentere mot bremseklossene :P her sendte jeg ut mannen ut kl 10 for å handle inn det siste, også har vi skjært opp alt som skal spises (gjester og raclette middag). Nå fikk han valget mellom å få lillegutt til å sove, eller lage rødvins- og bearnaisesaus. Han valgte å bysse, så mor lager saus:D

Oi, ikke slit deg ut da! Er babyen snill da? :) får håpe han blir ferdig straks..
Her "feirer" vi hos mine foreldre, dvs vi er invitert på middag bare, og drar hjem tidlig. Jeg har babyvakt i natt så legger meg tidlig :)
Han sov en liten dupp, etter det bytta jeg og de to storesøstrene på å springe å dytte inn sutten;-) Kapitulerte når mannen kom inn, og gikk og la meg:-P skulle ønske jeg fikk sove litt, men nå må jeg snart opp for å dekke bord, dusje og lage mat..

Vanskelig å argumentere mot bremseklossene :P her sendte jeg ut mannen ut kl 10 for å handle inn det siste, også har vi skjært opp alt som skal spises (gjester og raclette middag). Nå fikk han valget mellom å få lillegutt til å sove, eller lage rødvins- og bearnaisesaus. Han valgte å bysse, så mor lager saus:D
Ja, det er ikke så lett det;-) kunne jo gjort det I morgen (eller I dag), men :-P

Back
Topp