mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg tenker at når han sitter foran dataen etc, så jobber han. Når han står trippende rundt med en kaffekopp, så har han pause; og ja, synes jo han da KAN ta ungen når han tross alt har tatt avspasering for å være *med ungen* litt.
Synes jo han må få jobbe i fred, NÅR HAN JOBBER, men når det er litt krise og han står og tripper med en kaffekopp og SER på at det er krise, så synes jeg han er litt teit som blir sur fordi du spør og skylder på at han jobber.. spesielt når han viser at han ikke har dårlig tid med å prioritere å kjøre byen rundt etter lunsj liksom..
Men når han sitter og jobber og faktisk er på jobb, så må han også få være i fred, uten å bli spurt om husarbeid og avlasting.
Men det er jo greit at han er på jobb i det og det tidsrommet, og tar sine pauser, men problemet er vel at han også forventer å få pause etter jobb også, fordi han tross alt har jobbet.. Gubben her har i alle fall innsett at å være hjemme med smårollinger er MINST like tungt, eller egentlig tyngre, enn å være på jobb. Så da bør han bidra sånn at dere får like mye egentid i helger og ellers i hverdagen. Å skylde på at man er sliten etter jobb... jeg vet at jeg er i alle fall VELDIG sliten etter en dag hjemme med to små. Da får man dele på ettermiddags/kveldsskiftet litt. Med husarbeid og å ha barnet på kvelden. Kanskje dere får dele opp litt spesifikke tidsrom/dager, så dere begge får litt egentid ila uka.
virker ikke som om hovedproblemet er at han har hjemmekontor og vil arbeide da; men at han er uhyggelig og bidrar lite ellers også...??
Så enig