Mannen har bursdag.....

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Mannen har bursdag på onsdag og jeg har lyst å gi han noe litt annerledes fra meg og datteren vår. Noen som har noen tips? Han har alt og ønsker seg heller ikke noe. :)

Budsjett er nokså løst men tenker max 1000. Han er opptatt av klær (jobber i bank så må se ok ut) boksing/trening, dyr, film egentlig det meste Derfor jeg sitter bom fast hehe. Like før jeg bare får datteren vår til å lage bursdags krone :D

Opplevelsesgave av noe slag, som billetter til konsert, stand-up, fotballkamp ol?

Dersom han er av den sporty typen er det kanskje en klatrepark e.l hvor du kan kjøpe gavekort?

Mannen har bursdag på onsdag og jeg har lyst å gi han noe litt annerledes fra meg og datteren vår. Noen som har noen tips? Han har alt og ønsker seg heller ikke noe. :)
Hva med en flytur? Kontakt den lokale flyklubben også får du nok et godt tilbud :)

En kjærestetur?

Jeg ga min kjære en fin liten boks med 10 personlige gavekort oppi for noen år tilbake. På dem skrev jeg blandt annet:
-Gavekort på middag for to- jeg spanderer/lager
-Gavekort på 30 minutters massasje
-Gavekort på kinodate
-Gavekort på overraskelsesweekend med jenta di
-Gavekort på slalomtur på Hovden, jeg spanderer

Denne gaven falt veldig i smak :) Og man kan jo skrive hva man vil, så det trenger jo ikke å bli veldig dyrt :)

Jeg ga min kjære en fin liten boks med 10 personlige gavekort oppi for noen år tilbake. På dem skrev jeg blandt annet:
-Gavekort på middag for to- jeg spanderer/lager
-Gavekort på 30 minutters massasje
-Gavekort på kinodate
-Gavekort på overraskelsesweekend med jenta di
-Gavekort på slalomtur på Hovden, jeg spanderer

Denne gaven falt veldig i smak :) Og man kan jo skrive hva man vil, så det trenger jo ikke å bli veldig dyrt :)
Den var helt genial!! En sånn blir det her også :) Han har bursdag på torsdag så satser på at det faller i smak :)

Back
Topp