Mannen e gløymsk til tider :p

Strikkesokk

Glad i forumet
Foreldra hans fylle begge 50 år i år. Og i går satt me å snakka om kva me skulle gje dei.
Han meinte me skulle spandera ein sydentur på dei, og at me og systera hans med familie blei med. Ja, jo, da kan me men no ska jo dei te syden i slutten av september..
Åja, da stemme ja.. Men, kva me at me tek da i Mars då?
Øhhh, Mars? Da kan bli litt vanskeleg!
Javel? Kva med februar??
Hallo, eg reise ikkje te syden i februar/mars med termin i slutten av mars!
Åjaaaa, pokker.. Da stemme:p

hehe mannfolk ass 

haha, her er det omvendt. merker så lite av graviditeten at jeg glemmer meg i korte øyeblikk. smurte meg ei skive med salami her om dagen, da mannen kikka rart på meg... gikk jo opp for meg etterhvert. senest på lørdag sto jeg og titta i ølhylla, før jeg hørte mannen spørre om det var til han jeg tenkte på... jaja, enten er jeg bare litt blåst om dagen ellers er jeg verdens verste mamma...

hahahahaha!!! min også mener vi skal til syden på nyåret :P han nevner det stadig, og jeg må liksom minne han på hva som skal skje !

Samboeren min planla tur med familien min hvor vi skulle på biltur rundt i usa på en mnd tid i juni!! jeg lurte på om d kanskje var litt dårlig tidspunkt men d syntes ikke han nei.. Så sa jeg at en flytur på 10 timer og flere hundre mil i en bil med en baby som er 2-3 mnd er uaktuelt:-P da lo han å var enig:-P

Hehe, godt å sjå da ikkje berre e min mann som e blåst ;p 

Back
Topp