Mannen deres?

friele

Elsker forumet
Om mannen deres er mye ute på byen eller resier avsted på helgeturer med gutta nå så tidlig etter dere har fått barn???
Er det noe som dere syns er greit eller?

Han har ikke gjort det. Jeg hadde ikke syntes det var greit nå så tidlig. Er fremdeles sliten etter fødsel og har en 2-åring som er veldig aktiv. Da er det godt å få hjelp.

Her har sambo vært ute på byen to ganger allerede.. Synes det er litt kjedelig at han føler han MÅ ut så tidlig etter fødsel, men har ikke orket å krangle med han om det. [:-] Men jeg hadde vel helst ønsket at han kunne holdt seg hjemme! [;)]

Det lengste han har vært er noen turer på fotballtrening[:)] har ikkje vært noe tema enno

Nei og det synes jeg er godt! Trenger avlastning for disse første ukene er slitsomme med lite søvn, masse amming, full omstilling på så å si alt. Er veldig glad for at min mann har en mnd ferie nå, han koser seg sånn med den lille og er så flink!

Det hadde ikke jeg synes var greit.. nå så tidlig. Frida er en del urolig pga magen sin.. og da er det godt å ha han hjemme[;)]

han liker seg best hjemme med oss[:D] 
tror han vil vente til jeg å skal drikke.

Jeg har egentlig ikke syns at det var så greit jeg heller..Vi hadde liksom en avtale om at han ikke skulle det de første ukene etter fødsel...
Men nå fant jeg ut at han bare har godt av en luftetur ut i kveld,trenger å se andre enn bare meg og Enya.....[:)]
Han har lyst å ta en tur til rudskogen neste helg og blir da vekke fra fredag morgen til søndag kveld.Jeg har sagt at det er i orden fordi at han liker å dra på sånt.Kjenner at jeg er redd for å bli sliten,jeg blir veldig fort sliten.Har jo tatt ks og....
Men han ble utrolig glad da for at jeg synes det var i orden[:)]
Vi skal nok klare oss jeg og snuppa mi.........

min kjære reiser ingenting! eneste er på jobb, så kommer han rett hjem:) men har vært litt vel mye styr her da, så han har egentlig ikke noe valg! hehe:)

Hvis det var noe spesielt så hadde jeg ikke hatt noe imot at sambo dro ut en tur, men ikke en hel helg nå så tidlig, og ikke bare fylletur på byen liksom..

Nei, vi pleier ikke å gjøre det så ofte noen av oss. Som regel finner vi på ting sammen. Skulle det av en eller annen grunn bli aktuelt for han å ta en helgetur nå, hadde det vært helt greit, men det er fordi  han kanskje gjør slike ting en gang i året. Byturer skjer ikke så mange gangene i året det heller. Var jo tross alt på byn hver helg og enda mer før jeg fikk barn, er begrenset hvor spennende det blir etterhvert[:D]

Pappan her kan ikke få nok av gutten sin, så tror ikke han kunne tenkt seg å reise bort[:)]

Min mann var ute en bitteliten tur nå på fredag på en øl-klubb han er med i. Og da kjørte jeg ham og hentet han igjen - så det var helt greit.
Men sånn type "hæla i taket" med gutta på by'n kjenner jeg nok at ikke er SÅ aktuelt ennå nei...[8|]

Men nå har vi ferie d, og koser oss med guttene våre så....[:)]

Nei, og det har ikke fristet han enda heller. Glad for det [:)]

Sambo prøver å komme seg til Oslo idag (masse rot med fly og sånt...) for at han skal på Metallica-konsert på tirsdag.
Synes egentlig at det er litt trist at han reiser bort nå mens junior er så liten, men konserten var en gave fra meg til han, og han fortjener det virkelig (selv om jeg hadde håpa at lillegutt var litt større da jeg ordna det.).
Er hvertfall glad han ikke reiste på fredag som han egentlig hadde tenkt, hvertfall....

Tristest er det at han (sambo altså) har jobba dag og natt etter at lillegutt ble født, og har fått utrolig lite tid sammen med oss..
Tungt for meg (har de fire store ungene hjemme hele dagen også), men mest trist for han som mister utrolig masse disse første ukene til lillegutt. Han utvikler seg jo fra dag til dag!! Og jeg vet at det gnager sambo veldig.... Han vil så gjerne være her sammens oss...

Biter sammen tennene og krysser fingre og tær og håper resten av sommeren blir bedre jeg!

Jeg skulle jo selvsagt ønske at mannen heller sa til meg at han heller ville være hjemme med oss,men nå har han vært hjemme fra jobb i snart 7 uker og skal være hjemme i 3 til før han skal på jobb....
Åsså er dette noe som skjer få ganger i året at han reiser fra meg en hel helg...
Så jeg kan jo forstå at han vil ha en tur,men som han sier så kommer han til å savne oss masse og da[:D][:D]

Back
Topp