Mannen ba meg om å

Oline V2

Gift med forumet
ta ut spiralen, sånn at vi kunne lage et barn til[8D]

Og selv om jeg egentlig alltid har sagt at 2 er nok, så fikk jeg litt lyst på en til...
[8|][8D][:D][>:]

Føler at det er litt nå eller aldri. Har ikke lyst til å begynne med baby igjen når lillemor er 5, liksom

hvis han mente det serriøst og du har lyst så kan dere jo bare kjøre på[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

hvis han mente det serriøst og du har lyst så kan dere jo bare kjøre på[:)]

Han er seriøs.
Han har alltid sagt at han har lyst på 3 barn.

Jeg har liksom tenkt at 2 er nok.
Men nå føler jeg som sagt at det er nå eller aldri.

What to do[8|]

ikke no mas å begynne på nytt igjen når hun er 5 [:D] vi var pån igjen når han var 7 [&:][:D]
go go go [8D]

jeg ville vel vært sikker ihvertfall på at jeg hadde lyst og ork[:)]

go for it!!!
eg sko oenska d va min mann!hehe,,altsaa saa kom med d forslaget hehe

KJØR PÅ![8D][:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

ikke no mas å begynne på nytt igjen når hun er 5 [:D] vi var pån igjen når han var 7 [&:][:D]
go go go [8D]

I utgangspunktet tror jeg det er ganske greit å ha 5-7 år mellom barna.
Men det er bare litt "andre omstendigheter[8D]" som gjør at vi trooooor at vi ikke har så lyst på såpass stor forskjell mellom andre og evt tredje

ORIGINAL: MammaOgVictoria

HOPP I DET[:D][:D]
Det hadde iallefall jeg gjort.
Har alltid tenkt to er nok, men nei nå vil jeg ha tre minst[:D]

Jeg har liksom gått og vurdert litt ang et barn til.
Hoverargumentet mot har alltid vært at når "endelig" de to eldste barna begynner å bli litt større, så har jeg ikke så lyst til å begynne med baby igjen.
Men hvis jeg hadde blitt gravid nå snart, så hadde det jo bare blitt et skoleår mellom andre og tredje[8|][8D]

(Har ork, plass, økonomi osv til tre barn. Men har liksom alltid sett for meg "bare" 2[8D])

DO IT!!!
Som du sier, det er nå eller aldri[8D]
Tenk så koselig med 3 barn da..
Hadde jeg kunne hadde jeg slått ny rekord i norge[:D]Men det er desverre heeelt umulig !!

Jeg har tre små, og det er jo bare helt hærlig, skikkelig storfamilie- så utrolig koselig idag på morran da vi alle lå og dro oss i senga til elleve!![:D] Travelt til tider, ja, men du verden så stolt av de man blir![;)]

Back
Topp