mannen altså!

Nr 3 i april?

Glad i forumet
Mannen var så bestemt på at dette måtte vi holde for oss selv ei stund. Det var viktig at det kom ut på riktig måte. Først elste datter, så foreldrene våre og så våre søsken, venner til slutt! Vi er 5 uker i dag så dette er ferskt, men i går var mannen på trening med bestekompisen og da hadde han fortalt det! Hahaha...da får kanskje jeg også si det til mine venninner :-) Jeg har såååå lyst til å røpe det!

Flere som har en blivende pappa som ikke klarer å holde på hemmeligheten?

Haha, typisk :p Husker en kompis av oss røpet seg for en annen kompis på nyttårsaften for noen år siden, og da var de ikke sikre på om de var gravide en gang.

Her har vi vært flinke til å holde på det, selv om kanskje et vennepar vi var ute med på lørdag mistenker noe. Vi vil jo fortelle det til familie først, kunne godt fortalt det nå for det er litt slitsomt å være uvel hele tiden og prøve å holde det skjult (er 6+6 nå), men har bestilt en tøff kopp der det står "Verdens beste onkel" til lillebroren min som betyr alt i verden for meg så får vente tålmodig til den kommer i posten slik at vi kan overrekke nyheten når han åpner pakken :)

Hos meg er det ikke mannen som er et problem, mamma derimot! Hun har sagt det til alle hun :) stolt mormor :)

jeg har måttet si det til en del folk på arbei.. (6stk) Ellers vet ingen om det.. ingen familie eller venner :P

Heldigvis har jeg en mann som er superflinkt til å holde på hemmeligheter!

Nesten litt irriterende av og til, når jeg feks. finner ut at han har visst om en graviditet til et vennepar i flere uker, før jeg får vite det!!! Er det ikke litt sånn at man kan si det til hverandre når man er gift/samboere ;)

Her klarte mannen å holde på hemligheten i 2 minutter :P

Han ringte rett til ei venninne og fortalte det :P

her ble han så glad at han valgte å fortelle det til småen som absolutt ikke klarer å holde tett om det :P Så nå vet i grunn alle det :P hehe

Heldigvis har jeg en mann som er superflinkt til å holde på hemmeligheter!

Nesten litt irriterende av og til, når jeg feks. finner ut at han har visst om en graviditet til et vennepar i flere uker, før jeg får vite det!!! Er det ikke litt sånn at man kan si det til hverandre når man er gift/samboere ;)

Som samboere eller gift så har man taleplikt ;-)

Mannen var så bestemt på at dette måtte vi holde for oss selv ei stund. Det var viktig at det kom ut på riktig måte. Først elste datter, så foreldrene våre og så våre søsken, venner til slutt! Vi er 5 uker i dag så dette er ferskt, men i går var mannen på trening med bestekompisen og da hadde han fortalt det! Hahaha...da får kanskje jeg også si det til mine venninner :-) Jeg har såååå lyst til å røpe det!

Flere som har en blivende pappa som ikke klarer å holde på hemmeligheten?
Eksakt samme skjedde meg!

Vi var fast bestemt på å vente lengst mulig men når testen var positiv i går var løpet kjørt :-P haha!!
Tok testen før mannen kom hjem fra jobb i går å når han ikke tok telefonen så måtte jeg bare ringe til svigermor å si det! Måtte jo få utløp for gleden :-P haha! Så da gikk det som perle på en snor å få sagt det videre til søsken og de resterende foreldrene:-P å niesa mi som jeg tror gleder seg mere enn oss :-P haha!! Her er vi like gode begge to :-P

Men har verdens beste idé for å gjøre det offisielt for vennene våre :-P haha!

Hvorfor måtte du si ddet? Jeg gru-gleder meg til å si det på jobb!
Jeg har ganske mye ansvar og har blitt svært dårlig de tidligere sv.skapene mine så jeg syntes det var rettferdig overfor arb.giver at de får litt tid på seg til å finne en erstatter som kan overlappe.. har allerede blitt redusert og gjemmer meg litt bort og gjør nesten ingenting fysiskt tungt for da går jeg på en smell.. vil heller at de skal vite det enn at de kan begynne å tro at jeg sliter med moralen..

Hvorfor måtte du si ddet? Jeg gru-gleder meg til å si det på jobb!
Det gikk forsåvidt over all forventning.. det var litt sånn Oi SHITTTT i begynnelsen for de var så godt fornøyd med at jeg hadde full kontroll (er bas på 100+mill prosjekt), men det var jo koselig sånn etterpå. Litt kjedelig å "miste" det prosjektet men tror nok jeg får gøye ting når jeg kommer tilbake..

Jeg har ganske mye ansvar og har blitt svært dårlig de tidligere sv.skapene mine så jeg syntes det var rettferdig overfor arb.giver at de får litt tid på seg til å finne en erstatter som kan overlappe.. har allerede blitt redusert og gjemmer meg litt bort og gjør nesten ingenting fysiskt tungt for da går jeg på en smell.. vil heller at de skal vite det enn at de kan begynne å tro at jeg sliter med moralen..

Det er jeg helt enig i og veldig flott gjort av deg. Sist jeg vara gravid så fortalte jeg det i uke 8 pga at jeg var dårlig og sykemeldt. Jeg ville også spille med åpne kort mot arbeidsgiver. Hva jobber du innen?

Det er jeg helt enig i og veldig flott gjort av deg. Sist jeg vara gravid så fortalte jeg det i uke 8 pga at jeg var dårlig og sykemeldt. Jeg ville også spille med åpne kort mot arbeidsgiver. Hva jobber du innen?
jeg er elektriker bas.. fikk tildelt firmaets største prosjekt hittil :)
Du jobber som da? (jeg skal også ha nr3 i april)

Back
Topp