Mannemote...

Nei, absolutt ikke :p han kjøper klær som han liker og er behagelige. :)

Nei han kjøper de klærene som han liker uten å tenke på om det er siste mote. Trives best i fritidsklær og klær fra type xxl og gmax.

Absolutt ikke. Han trives best i arbeidsklær eller jakt klær, MEN har har dyre klesvaner på det han kjøper, men han er ikke mer opptatt av det enn det.

Her går det i arbeidsklær og joggebukse. En veldig sjelden gang er det jeans og skjorte.
Rekker ikke slite ut annet enn arbeidsklær, så ikke ofte garderoben blir oppdatert.
Samme her.

Her går han mye i arbeidsklær.. Ellers er det ei dongeribukse og tskjorte eller en vanlig hettegenser.. Ikke noe opptatt av mote her i gården :)

Han liker godt joggebukse hjemme..men han er flink og finne/gå med tøff dongeribukse og skjorte/tynn genser til :) men han kjøper dyre klær, og oppgraderer nok ikke så ofte som jeg. Stilen er bra :)

Han er mer opptatt enn meg, men det begynner å smitte over. Han kjøper kun "kvalitetsklær" og har hele skapet fult av parfymer, ser alltid velstelt ut og lukter alltid godt :-)

Tja, han er sånn passe opptatt av hva han har på seg, og er ganske kresen på hvor og hva han handler. Men han jobber i barnehage, så går ofte i joggebukse og fjellstøvler til vanlig :P Liker en sånn mellomting ganske godt jeg :)

Kjæresten min er opptatt av klær, og det er jeg glad for :) Syns det er veldig attraktivt å være velkledd.

Nei, han bryr seg filla om hva som er moderne akkurat nå, men han er veldig bevisst på hva han liker. Han kjøper sine egne klær og kler seg fint :)

Nei, han er ganske enkel.
Treningstøy, uniform eller " siviltøyet til politiet" cargobukser og hettegenser:P

Han går stort sett i arbeidsklær eller sportsklær. Skulle ønske han var hakket mer glad i å handle, så utvalget var litt større :)

Merkelig nok så er han i en kompisgjeng der alle er mannemoter. Vi snakker skjorter, tskjorter og jeans til flere tusenlapper. Snittet må være riktig, og de bestiller dyre klesmerker fra utlandet. Glad han ikke har blitt for påvirket av dem. Det hadde vi ikke hatt økonomi til ;)

Nei absolutt ikke. Han er råner og det synes. Hehe. Mye hettegensere med skrift og selvfølgelig skatesko eller tresko. Og langt bukkeskjegg med strikk.

Han er veldig opptatt av klær. Kler seg veldig pent og bruker tid på å finne tøy. Og penger:p

Ikke i det hele tatt :p

Ikke med tanke på å følge moten, men han er alltid stilig.

Han har en dempet, røff og klassisk stil som alltid faller i smak.

Her er eksempelvis

Vedlegg

• 1444099941239.jpg
    1444099941239.jpg
    80,4 KB · Visninger: 5
  • 1444099949149.jpg
    1444099949149.jpg
    65,5 KB · Visninger: 6
  • 1444099959350.jpg
    1444099959350.jpg
    41,9 KB · Visninger: 4
Back