Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja. Han følger bare den moten han liker selv. Ser absolutt ikke ut som noen trendløve, men ikke shabby. Nøye på å ha rene og hele klær med god fasong.
Han er opptatt av hva han har på seg, men langt fra noen motefrik.
Og er typen som handler sjelden og når han først gjør er det typ 7 t-trøyer liksom så er det lenge til neste gang
Her går det i arbeidsklær og joggebukse. En veldig sjelden gang er det jeans og skjorte.
Rekker ikke slite ut annet enn arbeidsklær, så ikke ofte garderoben blir oppdatert.
Nei, han kler seg i det han selv liker og som sitter pent. Det er veldig viktig at det sitter riktig, så han er utrolig kresen på gensere og t-skjorter
Han kler seg i det jeg kjøper. Enkelt og greit. Det er ikke mote derimot. For jeg personlig syns mye av mannemoten er rett og slett stygg som fy. Sko også.
Jeg har problemer med å finne noe jeg liker til min mann for å si det sånn. Men finner det alltids på ett vis da
Nei heldigvis ikke!! Her følger ingen av oss moten, og er overlykkelig for det - er så mye rart, forferdelug å skulle være "slave" for en trend... Jeg liker peronlige stiler, redesignede klær, mix og match. ..
Her bryr mote oss midt i rattata hos begge to. Går helst i joggebukse eller arbeidsklær begge. Kan til nøden dra på oss dongeribukse om me skal ut å ete middag eller noe... Men så bur me og på ein plass der dress frå Felleskjøpet er meir solgt enn dress med skjorte og slips.