Mann vs kvinne

MalinDalin

Forumet er livet
Bygging av leke til lillen (vår kveld)

Meg:det er blir feil.
Han:hva mener du?
Meg:den skrua, den skal ikke være der.
Han:jo, den skal det!
Meg;nei! Se i bruksanvisningen da!
Han:trenger ikke den da! Fikser detta jeg!
Meg:greit, men den skrua skal fortsatt ikke være der...
Han:satt ikke du opptatt på babyverden eller noe? La meg fikse detta nå!
Meg: greit, men det blir feil!

2 timer senere; shit! Detta blir jo helt feil! Den skrua skal jo ikke være der. Harru sett!

Typisk!

Klassisk. Selv de verste tilfellene, de som har ti tommeltotter og likevel tror de er født med hammeren i hånda, tror de kan skippe bruksanvisningslesinga. I realiteten kan de ikke engang sette opp en expedit-hylle fra Ikea uten å kuke det til.

Ja, bruksanvisninga er ifølge mannfolk beregnet for dummies. Jeg leser alltid bruksanvisninga, sambo gjør det aldri.... Jeg klarer meg alltid best... Rart det der!

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Klassisk. Selv de verste tilfellene, de som har ti tommeltotter og likevel tror de er født med hammeren i hånda, tror de kan skippe bruksanvisningslesinga. I realiteten kan de ikke engang sette opp en expedit-hylle fra Ikea uten å kuke det til.

der beskrev du min mann! Han kunne ikke vært mindre handy om han så hadde hatt stekepanner til hender! Men han skal fikse det altså, uten bruksanvisning!!*brumle i skjegget og klø seg i rumpa på en maskulin måte*
glemmer aldri når han fiksa vaskemaskina her jeg. Hadde ikke ledningen blitt dratt ut i ett hopp hadde den møtt meg i stua når den sentrifugerte. Fy faen jeg skvatt!

Klassisk [:D]

Høres jo ikke kjent i det hele tatt [8D][:D]

Så Deilig å se at det ikke bare er jeg som bor med "Handy Manny"

Back
Topp