Mann som stiller opp??

Memme

Glad i forumet
Hvordan|er det med dere jenter?Er gubben flink til å ta i ett tak?
Min er veldig varierende....Noen ganger er han så flink og andre ganger må jeg fortelle han at skittentøyskurven nesten velter.... Dette er vel typisk menn...Noen som vil dele med meg?[8|]

Tror jeg har vært veeeldig heldig der ja. Han er så flink.Vasker hus og klær uten å måtte spørre. (han vasker mer enn meg.. hehe) Også passer han veldig godt på meg.
Har fått bekkenløsning og ekstrem svangerskapskvalme, og han gjør akkurat det en mann skal... Kjempe stolt!!!!!

Min samboer hjelper ikke til med noen ting! En stor bortskjemt drittunge, som har sluppet unna alt. Sånn er det kanskje med dem som vokser opp på gård? Har inntrykk av det...
Han er nok litt av den gammeldagse typen, jeg er husmor og tar meg av hjemmet. Mens han er ute og jobber og skal forsørge oss. På en måte syns jeg det er greit nå, men om noen år er ikke det veldig aktuelt...

Jeg har en samboer som er fantastisk til å stille opp.. HAr bekkenløsning så han må ta seg av det meste i huset, noe han gjør uten å mokke! I tillegg er han veldig kjærlig å passer godt på meg nå! Er ikke mye jeg får lov til å gjøre[:)]

uff,her blir det verken vasket klær eller kopper av noen andre enn meg...
Men han er veldig flink til å lage mat da`!!!!

jeg er utrolig heldig og har en mann som hjelper til med masse i huset. han gjør mer enn meg, og er utrolig omsorgsfull!

ÅÅÅÅHHH, jeg er heldig altså!

M

Sambo er generellt flink, men jeg lar han sjelden hjelpe til. Liker og gjøre ting selv for da vet jeg at de blir gjordt ordentlig. Litt slem jeg. Nå må jeg nok krype til korset for jeg har bekkenplager og får ikke vaske og løfte som før. Dama sa til og med at jeg ikke fikk støvsuge, men det greier jeg ikke. Det er nesten det første jeg gjør hver morgen.
Klem

Har oxo bekkenløsning, men jeg strekker meg litt ekstra for å gjøre så mye jeg kan i hjemmet. Selv om samboer er kjempeflink både med vasking og matlaging, så føler jeg at det blir litt mye for han å gjøre når han i tillegg til å hjelpe meg så mye må gå på jobb..

Jeg føler veldig ofte at jeg gjør alt mulig, men egentlig vet jeg at han gjør veldig mye som jeg ikke legger merke til engang... Litt dumt av meg, egentlig... Så jeg må bare si at JA, mannen min stiller opp!![:D] Heldige meg!![:D][:D]

Må vel si at jeg har det veldig likt som deg Memme. Typen min er veeeldig flink 1-2 dager i måneden..haha.. når han har en god dag liksom!
Han mener at jeg skal ordne alt her hjemme selv fordi han er den som tjener pengene og jobber.
Men jeg må vel si at det kan være et slit å ordne og rydde hver dag og ta seg av ett barn... men er jo enig i at han skal slippe å komme hjem til ett rotete hus!
Men synes han kan være flinkere til å hjelpe til i helgene eller noe sånt da..

Vi har det også sånn:
vi har blitt enige om at jeg tar meg av ting og tang i huset, og han jobben/økonomien.
han spiser middag på jobb, så det er ikke hver dag vi har middag.
Men da er det som oftest han som lager den. Jeg av og til da.. Fordrar ikke å lage mat/bake... Er så flink til å drite meg ut...[8|][&o]

--Og dette er en gamske grei ordning[:)]

Men nå prøver jeg å komme meg i jobb. vi har ikke råd til julegaver engang., enda han jobber over 200 timer i mnd.

sukk..

Heldigvis har jeg en som gjør det han skal uten å måtte gi han beskjed om det. Vi har fordelt jobben hjemme ganske greit så vi vet hva vi har å gjøre.

Mannen min gjør ting men kun hvis det absolutt er nødvendig. Er flinkere nå når jeg også jobber fullt.

Eva

Ser at det er en del her som har flotte huslige menn.....Kan dere fortelle hvor dere fant dem? Så jeg kan dra dit og få meg en slik en jeg og!![:D]

Har ikke no mann nei, men har en mamma og en venninne som er supre. Har sluppet alle plager bortsett fra trøttheten, så jeg klarer det meste selv...fremdeles...

Men på en annen side, så slipper jeg å rydde opp etter en mann[:-]

Synes dere er kjempe-heldige som har menn som stiller opp og hjelper dere... Har samme spørsmål som Alika "Hvor i all verden fant dere de?" :0)

Min mann hjelper stortsett ikke til inni i huset i det hele tatt. Han er også vokst opp på gård, men det er vel ingen undskyldning?! Jeg slet med bekkenløsning fra jeg var 4 måneder på vei, men måtte krype på gulvet for å greie og støvsuge og lignende. Plages enda med bekkenløsning, men alt er fortsatt mitt ansvar. Lillejenta vår også. Hvis jeg spør, kan han ta i ett tak, men det skjer når det passer han. Kanskje et par dager etter jeg spurte og da har han vært irriterti et par dager fordi jeg spurte.

Men han har alt avsvaret for ting ute da, så jeg kan vel ikke si at han ikke gjør noe i det hele tatt, for jeg måker ikke sny og skifter ikke dekk. Men det hadde vært godt om han kunne viser litt mer ansvar for datra si, ta henne med ut på noe, slik at jeg kunne slappe av litt eller vaske huset uten en liten hjelpsom frøken i hælene.

han er veldi flink, men hvis jeg skryter av han da er det gjort.
han er sånn at hvis jeg ber han om å gjøre noe så gjør han det, men han er flink til å rydde og lage mat da, det gjør han uten å bli bedd om det, klesvasken er litt sånn passe. men skal ikke klage han jobber å pusser opp så han er genial

samboeren min og jeg er ganske like, vi tar i et tak begge to når det trengs. Jeg har dager hvor jeg liker å ha litt rot og dager der jeg helst vil ha alt på strekk.
Sliter med bekkenløsning jeg og som så mange og da er han ikke vanskelig å spørre. Han tar seg av støvsuging og vasking av gulv. Og så deler vi på å lage middag.
Han er utrolig kjærlig av seg og det setter jeg STOR pris på.
Føler meg ganske så heldig..

Vi jobber 100% begge to og deler ganske likt på husarbeid etc. Tror at for øyeblikket tar nok han mer enn vanlig da jeg er sååååååååååå trøtt og tiltaksløs etter arbeid. Har nok vært heldig med han [;)]

Back
Topp