Mann som snorker!!

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Jeg blir gal og får ikke sove.. Nå våkner jeg 2-3 ganger på natta uansett fordi jeg må på do og diverse, så kommer snorkingen oppå dette igjen. Har ikke sovet en natt gjennom på flere mnd.. Jeg er desperat og trenger tips! Det kommer til å ende med at vi må sove på hvert vårt rom..
 
Jeg sparker eller dytter han når han snorker, da snur han seg
 
B
Jeg blir gal og får ikke sove.. Nå våkner jeg 2-3 ganger på natta uansett fordi jeg må på do og diverse, så kommer snorkingen oppå dette igjen. Har ikke sovet en natt gjennom på flere mnd.. Jeg er desperat og trenger tips! Det kommer til å ende med at vi må sove på hvert vårt rom..
be han dra til lege, finne ut hvorfor han snorker, søvnapne, overvekt osv. Finner man ut hvorfor er det mye lettere å få gjort noe med. Ørepropper og hver sitt soverom kan være en fin løsning.
 
Jeg dulter i ham slik at han snur seg. Hvis ikke ørepropper er et alternativ har jeg dessverre ingen gode forslag.
 
Han må skaffe seg gom!! Men da må han gjennom søvnregistrering osv først... kanskje han lider av søvnapné...
 
Samme problem her. Og han sovner alltid fortere enn meg på kvelden, så da sliter jeg allerede fra innsovningen. Nå er jeg gravid i uke 28, så nå har jeg flytta på gjesterommet for en periode, må rett og slett prioritere søvn framfor samsoving en periode :)
 
Så slitsomt! Send han til legen for å høre om det er noe som kan hjelpe på. Da jeg var gravid var det jeg som snorket og mannen sov dårlig pga meg :p
 
Takker for tips damer! Sparking og dulting har jeg gitt opp da jeg bruker mer tid og energi på det enn å bare gå å legge meg på sofaen :hilarious: I tillegg blir det bare verre og verre. Før snorket han bare når han lå på rygg, men nå snorker han om han så sover opp ned ut inn.. Han får ta seg en tur til legen ja!
 
Jeg sover veldig lett og våkner dersom han ligger med hodet vendt mot meg og puster... Jeg sover vanligvis med noise cancelling headset slik at jeg skal slippe å vekke han hver gang han ruller mot meg... men er ikke akkurat ideelt å sove med headset siden jeg da kun kan ligge på ryggen. Får vondt i ørene av ørepropper og syns ikke det hjelper godt nok. Har vurdert å få støpt soveørepropper hos spesialist, men aldri kommet så langt og også usikker på om komforten er god nok til å klare å sove med :p

Når vi flytter skal vi ha vært vårt soverom. Jeg gleder meg villt! Han syns det er litt stusselig, men det vil øke søvnkvaliteten til begge betraktelig, så han ser heldigvis verdien. Jeg har allerede bestilt seng :hilarious:
 
Jeg føler med deg. Virkelig. Min snorker. Og jeg sover veldig lett de siste årene, mye også pga migrene og tinnitus. Hurra liksom... Jeg sliter veldig. Han føler veldig på det med snorkinga og vil helst vi skal sove sammen.

Innimellom har det skjedd at jeg blir så sur jeg har slått han med puta i ansiktet. Jeg blir desperat etter søvn. Han bråvåkner og snur seg. Han mener det jo ikke. Vi har prøvd alt. Det han bør gjøre er å gå ned i vekt. For to år siden gikk han ned 20 kg og det hjalp betraktelig. Han er gått opp det og vel så det nå... Og det er verre enn noen gang. Han er livredd leger og alt som finnes der...

Jeg går på sofa i det verste med migreneanfall og helst på gråten. Sov bedre med babyer som holdt meg våken jo. Jeg ser ærlig talt ikke noe glede meg dette. Vi ser på nye hus. Og jeg vil ha 4 soverom. Helst altså. For jeg må ha ett rom å rømme til. Kult det ja... Føles ikke som ett ektepar om natta hvertfall :(
 
Jeg sover med ørepropper hver natt på grunn av dette. :p Brukte litt tid på å finne noen jeg syns er komfortable nok, men det funker. Hvis det er ubehagelig å ha ørepropper i øret som er nederst mot puta, virker det bra for meg å bare ha i det øret som vender ut/opp. Det er riktignok avhengig av at man våkner hver gang man skal snu seg, for å bytte side på.proppen også, men våkne gjør man jo gjerne uansett som gravid. :)
 
Jeg føler med deg. Virkelig. Min snorker. Og jeg sover veldig lett de siste årene, mye også pga migrene og tinnitus. Hurra liksom... Jeg sliter veldig. Han føler veldig på det med snorkinga og vil helst vi skal sove sammen.

Innimellom har det skjedd at jeg blir så sur jeg har slått han med puta i ansiktet. Jeg blir desperat etter søvn. Han bråvåkner og snur seg. Han mener det jo ikke. Vi har prøvd alt. Det han bør gjøre er å gå ned i vekt. For to år siden gikk han ned 20 kg og det hjalp betraktelig. Han er gått opp det og vel så det nå... Og det er verre enn noen gang. Han er livredd leger og alt som finnes der...

Jeg går på sofa i det verste med migreneanfall og helst på gråten. Sov bedre med babyer som holdt meg våken jo. Jeg ser ærlig talt ikke noe glede meg dette. Vi ser på nye hus. Og jeg vil ha 4 soverom. Helst altså. For jeg må ha ett rom å rømme til. Kult det ja... Føles ikke som ett ektepar om natta hvertfall :(

Farmor og farfar min delte ikkje samme rom, som eg kan huska. Hun sa han snorka, men eg hørte det aldri.
 
Back
Topp