God søndag allesammen! jeg er nå blitt gravid med min kjære forlovede, vi har vært sammen siden vi var 15, og vi er nå 23. Siden jeg og han flyttet inn sammen for ca 1 år siden har jeg gått opp 20kg, pga dårlige matvalg her i huset, jeg skylder ikke på han for at jeg har gått opp i vekt, men han er veldig vanskelig i matveien, han spiser ikke fisk (kun behandlet slik som fiskepinner, fiskekaker, grateng), ikke grønnsaker og som tilbehør liker han chips og potet... Glad i "lørdagsmat" til hverdags og han er lite i bevegelse, foruten om når han jobber. jeg har prøvd å få han med på turer, prøvd å laget mat som er sunne, men vi ender ofte opp i situasjoner der vi vil ha mat raskt og da blir det pizza, pølser, taco, lasagne......Grunnen til at jeg er så uforskammet og sitter å klager på den fineste personen jeg vet om er at jeg er bekymret som framtiden, og spiren i magen som etterhvert skal ta næring fra meg, jeg lurer på om det er noen som har samme erfaring? hva gjorde du evt for å få mannen til å tenke mer på kropp og sunnere mat? Jeg driver selvfølgelig på å endrer kostholdet mitt, men ønsker at mannen skal være med. Dette innlegget er meget flaut å legge ut, håper ingen dømmer meg, takk på forhånd!