Mann med på innvendig?

Tusen takk for svar! Nå forventer vi negativt resultat, men han skal få lov å bli med :) Han ble veldig skuffa når jeg sa jeg ville gå aleine, men veldig blid igjen nå når han får være med ❤️
Det er bra! For din egen del er det også godt med litt trøst om det går galt :) lykke til <3

Min ble med selv om jeg blødde en del. Han satt bak meg, men så jo når gyn heiv "utstyr" med blod på. Han tok det overraskende greit :) vi ble jo overrasket av et bankende hjerte også, så gikk fra sørgelige tårer til gledestårer ❤️

Altså.. han skal vel være med på fødselen? Synes innvendig UL blir veldig "uskyldig" da;)

Altså.. han skal vel være med på fødselen? Synes innvendig UL blir veldig "uskyldig" da;)
Hehe joda! Tror helst det er hele situasjonen med en fremmed mann oppi dåsa jeg gruer meg til :P Så er det lettere å være flau aleine enn med noen kanskje ;)

Hehe joda! Tror helst det er hele situasjonen med en fremmed mann oppi dåsa jeg gruer meg til :P Så er det lettere å være flau aleine enn med noen kanskje ;)
Ja jeg skjønner hva du mener;) Er liksom noe spesielt med det der, ved fødselen er alt mer naturlig. Absolutt lettere å være flau aleine enn med noen ja *ler* Men tror man glemmer det idet man ser på skjermen:)

Lykke til ☺ Jeg har i ettertid angret på at mannen min ikke ble med på innvendig tul. Føler jeg har fratatt han en opplevelse.

Var på tul forrige uke å det var eneste gangen mannen ikke var med(utenom overtidskontroll med storesøster) og vi har hatt mange ul:) fikk utvendig forrige uke da jeg var 8 uker. Er en helt spesiell følelse som absolutt er å få med seg:) (hvis det lar seg gjøre da) vi skal tilbake på ul i uke 13 så da regner jeg med han blir med:) masse lykke til!

Jeg har hatt med min alle gangene(nesten) Har sikkert hatt minst 20tul i svangerskapa mine:p Det har ikke stressa meg at mannen har vært med! Lykke til i morgen

Last edited:
Back
Topp