Mann med på innvendig?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Skal, som kanskje flere vet, på innvendig sjekk i morgen. Samboer har veeeldig lyst å være med, men jeg kjenner det er litt ubehagelig hele greia... Har dere med mannfolka deres på innvendig tul? :P

Skal, som kanskje flere vet, på innvendig sjekk i morgen. Samboer har veeeldig lyst å være med, men jeg kjenner det er litt ubehagelig hele greia... Har dere med mannfolka deres på innvendig tul? :P
Ja, for meg var det en selvfølge at han var med:) han har jo sett alt av meg uansett, pluss han er en fantastisk støtte hvis det skulle være noe i veien:)

Min har vært med mange ganger, så mange ganger at han har blitt overrasket på OUL over at det var utvendig :p

Min var med i går og kjente jeg var veldig redd for at det skulle bli litt kleint og rart, men det gikk kjempefint og var veldig glad for å kunne dele opplevelsen etterpå! Han var også glad for å være med, og fikk litt mere forhold til det når han faktisk så en liten baby. :)

Ja, han skal være med på tul på fredag. Da er jeg 9 uker, så antar at det da blir innvendig (var hvertfall det forrige svangerskap på samme tidspunkt) :) Vet at enkelte synes det er ubehagelig å ha med partneren. For de som synes det så kan det jo hjelpe å ha en litt lengre genser på, så slipper man å bli helt "blottlagt"?:)

Min var med når vi var på tul. Eg tenker at selv om det er vi som er gravide så kan mannen få være med på det han vil, slik at han også får ta en del av det. Var fantastisk og se hjerte slå for første gang. Det er en opplevelse som jeg er glad for at vi kan dele :Heartred og ikke minst et godt minne vi kan ha sammen:Heartred

Min mann var med :) når jeg hadde kommet meg riktig opp i stolen og gunekolog var fornøyd med hvordan jeg lå, fikk sambo komme å stå ved siden av meg. Jeg fortalte sambo på forhånd hvordan en innvendig ul funka slik at det ikke skulle bli sært for han:p det var et fint øyeblikk og følte meg ikke ukomfortabel :)

Last edited:
Mannen min var med, legen ba han om å stå ved siden av meg. Kanskje for å skjerme han fra alt haha men han brydde seg ikke og stelte seg etterhvert bak legen slik at han fikk sett skjermen. Jeg kunne jo ikke se noe.

Samboeren min var også med, han stod vedsiden av meg ved hodet mitt og skjermen ble vendt mot oss :happy: Jeg har egentlig ikke ofret det en tanke, han har jo sett meg før liksom :p :happy:

Ja, forrige gang var jeg på innvendig UL og da var han med, tenkte absolutt ikke over at det var noe rart. Han var jo med på fødselen også... ;-)

Pga. Blødninger har jeg hatt tre innvendig ul allerede, og kjekken er alltid med... Dette er noe vi gjør sammen og vil oppleve og støtte hverandre på... Ta han med;)

Han var med :) ville ikke gå alene i tilfelle noe var galt. Og så er det jo litt kjekt for han å få se babyen også.

Det er jo ikke sånn at man spriker med beina og viser det til alle :p jordmor gjør det jo veldig diskret, og han skal jo se på en skjerm uansett

Jeg ville tatt han med, ser ikke noe galt i det. Ja kanskje flaut der og da, men det knytter dere bare mer sammen og han ville ikke reagert på det. Er jo på skjermen han skal se allikevel :)

Jeg hadde utvendig UL i uke 9 og mannen var med på den. Hadde tatt han med om det hadde vært innvendig også! Føler han fikk knyttet seg mye mer til lille sprell ved å se på UL :)

Min skal være med neste fredag :) Har egentlig ikke tenkt på at det vil være noe rart :) blir jo verre når selve fødselen kommer så dette må vi tåle :) Og så er det jo fint å oppleve hjerteslag for første gang sammen da.. (eventuelt, gud forby en skuffelse)

Tusen takk for svar! Nå forventer vi negativt resultat, men han skal få lov å bli med :) Han ble veldig skuffa når jeg sa jeg ville gå aleine, men veldig blid igjen nå når han får være med ❤️

Back
Topp