Mango.

Attpåklatt82

Gift med forumet
Fått helt dilla på ferske mango... Skreller av skallet og kutter i biter og bare gomler i meg.[:)]
Er det sunt eller er det noe jeg bør holde meg unna? Nam nam...

Får satse på at det er sunt og bare dytte i oss. Det er så godt...Søtt, men litt syrlig. [:)] Tror jeg må skrelle meg enda en...

Mango er da vel sunt! Spis med god samvittighet[;)] Har to som ligger og venter på meg i fruktkurven her;)

mango er sunt vettu.
mango er utrolig godt. nam nam [:D]

Det hørtes veldig godt ut med fersk mango! [:D]
Men, hvordan vet man at de er modne? Synes det er så vanskelig å vite når jeg er i butikken, så jeg pyser alltid ut og plukker med noen epler i stedet [8D]

Det er kjempegodt!!! mango, kiwi og fersk ananas går ned på høykant her også...men må begrense meg til et par ganger i uka, blir jo sååå sår i munnen da gitt...[:D]

Mangoen er moden når den gir litt etter iskallet, nesten som avokado... Og det er sååå godt. Lager meg ofte smoothie med mango, banan og ananas... det er sinnsykt! [:D]

Ellers unngår du sår munn, novembergullene, ved å f.eks skjære ananasen i skiver og skjære bor skallet. Da kan du kutte den i biter og spise dem i steden! Jeg lever nemlig av ananas, så jeg har erfaring.. hihi [:D] (ellers får du også sånn annanasskjærer i noen butikker, men den tar mye av saften også...[:)]

Back
Topp